Vraag

Traag of geen verbinding met de apps Facebook en/of Twitter



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

216 reacties

Reputatie 3
hallo allemaal ik heb ook het zelfde probleem facebook niet willen opstarten of heel langzaam wat openen of helemaal niks en dan door krijgen dat ik geen internetverbinding meer hebt !!!!!!!!
Ik heb een samsung Nexus
simkaartnummer 8931162112
lig niet aan me toestel,want die is een half jaar oud.
thuis doet facebook het goed op de pc en op me mobiel met wifi
heb me sim niet in een ander toestel geprobeerd
hoop dat jullie snel een oplossing weten voor dit iritante PROBLEEM
groetje namiroda
Reputatie 7
Zoals Jeroen2000 al zegt, T-Mobile heeft juist en snel gehandeld. Mocht het aan de Applicaties liggen, denk ik dat T-Mobile hier niet voor verantwoordelijk is.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik bijna zeker van ben dat het probleem in de Applicaties zit. Ik heb namelijk alleen problemen gehad met de Facebook App. Twitter, Deezer enz.. ging gewoon lekker en dat terwijl mijn dekking binnenshuis slecht is, maar dat heb ik al doorgegeven aan T-Mobile 😉
Ook hier werken de Facebook app en de ABN Amro app weer sinds gisteren! Zag trouwens nog wel staan op de dekkingskaart dat er hier 3 dagen een storing is geweest op het internet maar dat had hier volgens mij niets mee te maken en ik heb daar ook geen last van gehad want kon wel gewoon via de browser op internet enz.
Bedankt!!
Zoals Jeroen2000 al zegt, T-Mobile heeft juist en snel gehandeld. Mocht het aan de Applicaties liggen, denk ik dat T-Mobile hier niet voor verantwoordelijk is. Ik moet eerlijk zeggen dat ik bijna zeker van ben dat het probleem in de Applicaties zit. Oneens. Facebook werkte niet over het mobiele netwerk van T-Mobile. Daarbij maakte het niet uit of je de app op een mobiel device gebruikte, of gewoon op je Windows pc in een webbrowser zat. Verder, via alle andere connecties gaf Facebook geen probleem. Mijn conclusie: de oorzaak lag in een configuratiefoutje in het mobiele netwerk van T-Mobile. Maar dat zullen ze natuurlijk niet snel toegeven. Feit blijft wel dat ze het goed hebben opgepakt en dat alles weer naar behoren functioneert.
Reputatie 2
@All

Wij zijn dit aan het onderzoeken en vragen hierbij om jullie hulp. Willen jullie in een reactie hieronder het volgende aangeven:
- ervaar je het probleem ook met andere apps, bijvoorbeeld Twitter?
Browser, Wordfeud
- begint je simkaartnummer met 8931162111 of 8931162112
8931162111

- welk toestel gebruik je?
Sony Xperia X10
- heb je de laatste updates van de app waarbij je een trage verbinding ervaart geïnstalleerd?
Ja
- op welke postcode ervaar je het probleem?
Overal
- heb je de sim ook in een ander toestel getest?
Nee
- bij Facebook: werkt Facebook wel sneller als je Facebook opent via de browser; m.facebook.com


Alvast bedankt.
Ik lees hier dat het probleem opgelost zou zijn...

Helaas werken bij mij de apps nog steeds niet probleemloos.

De apps die het niet goed doen:
Whatsapp, berichten worden vaak laat verstuurd, en komen met meerdere tegelijkertijd binnen.
ABNAmro app geeft heel vaak aan geen verbinding mogelijk,, 10x verversen wil wel eens resultaat geven.
Facebook is bekend meer geen verbinding dan wel verbinding.
Get Gleu geeft regelmatig aan geen verbinding te hebben.
Foursqare geeft regelmatig aan geen verbinding te hebben.
Webbrowser meld ook regelmatig geen verbinding te hebben.
Muziek streamen werkt matig regelmatig buffer problemen.

Al het bovenstaande werkt op het WIFI netwerk van de diverse locaties waar ik kom wel goed.
Alle apps hebben automatsich updaten aanstaan.

Toestel is Samsung galaxy S2 met laatste versie van de firmware te weten versie I9100XXLPW

Wat naast het niet goed werken van het internet te melden is, is dat er ook regelmatig geen verbinding is te maken met het T-mobile netwerk.
Verbinding maken met belgisch netwerk is op dat moment geen enkel probleem.
Alleen werkt dan de mobiel internet weer niet en ben ik wederom aangewezen op WIFI.

het wegvallen van de verbinding is gelukkig vaak maar enkele minuten maar wel zeer hinderlijk, zeker als je op dat moment niet gebeld kunt worden of zelf kunt bellen.
Het kiezen van automatische netwerk selecte was geen passende oplossing daar het toestel dan vaak heel de dag op buitenlandse aanbieder bleef staan.

Simkaart is recent vervangen in een duo sim, dit ook na aanleiding van de melding plaatsimkaart welke nu is verholpen.

Klacht doet zich voorin heel postcode gebied 6245. en netnummer gebied 043. ook in postcode gebied 6039 is het een ramp.
Mijn simkaart nummer begint met 8931162112

Hierbij kan ik ook nog vermelden dat het regelmatig voorkomt, dat mensen mij proberen te bellen, en dan de voicemail krijgen, en ik daarna de sms ontvang van gemiste oproep of voicemail bericht.
Terwijl telefoon gewoon aanstaat en niet in gebruik is.

Hoop dat er hier een oplossing voor te vinden is.
Klacht is ook al doorgegeven via netwerkdekking.

Gr Jeroen
Reputatie 5
@Allemaal,

De problemen die jullie ervaren hebben betrekking op het internetten. Je kunt hiervoor het beste een melding maken via de dekkingskaart zodat een Netwerk Specialist een onderzoek kan opstarten. Graag 3 voorbeelden vermelden en geef ook aan wat de snelheden zijn die je haalt. Binnen 5 werkdagen ontvang je een reactie waarbij de resultaten van het onderzoek met je besproken worden.
-Ik heb een samsung galaxy ace.
-Mijn simkaart begint met nummer: 8931162111
-Ik heb problemen met de facebook app sinds ik mijn telefoon heb teruggezet in de fabrieksinstellingen.
-postcode 5422
-niet geprobeerd in een ander toestel
-facebook werkt wel normaal via m.facebook.com
Reputatie 5
@Anja1986
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Ik begrijp uit een ander topic dat je het toestel terug gezet hebt naar fabrieksinstellingen omdat je toestel steeds uitvalt. Dit kan veroorzaakt worden door een verouderd type simkaart. Binnen enkele dagen ontvang je een nieuw type simkaart en hopelijk zijn daarmee de problemen opgelost. Op het e-mailadres wat bij ons bekend is heb je inmiddels een e-mail ontvangen met uitleg hoe de simkaart te activeren.
Reputatie 2
zet friendcaster op je mobiel dat is ook een app maar dan niet van facebook maar het werkt 10x sneller en geen storingen er meeje kan deze app gewoon vinden in je playstore!
Reputatie 2
Maakt niets uit hoor wat je voor een toestel hebt en of je simkaart oud of nieuw is, het bereik is gewoon erg slecht en dit is niet het geval met KPN, maar T Mobile schuift het allemaal op een hoop, heb vorig jaar al een klacht ingediend en kreeg een half jaar coulance, daarna ging het goed en nu is het weer helemaal k*t .
Ik werk voor me eigen, als een klant mij belt of een ander krijgen ze te horen dit toestel staat uit of niet bereikbaar en komt er een sms- je pas 3 uur later dat ik gemiste oproepen heb gehad, en je begrijpt wel "dan ben ik weer eens te laat".
Ik heb nu weer 3x een klacht ingedient en hoop nu maar dat ik kosteloos kan overstappen naar een andere provider, ik heb al meer dan 8 jaar dit abbonement en betreur het dat zo slecht gaat.
Ik heb eigenlijk hetzelfde probleem als DLINO. Alleen heb ik een htc wildfire

Hier al zeker 6 weken geen internet, ook met nwe simkaart van tmobile nog geen interet, verschillende keeren over gebeld krijg te horen netwerkstoring. Mijn rek is nu al opgelopen over de 100 euro, omdat ik voor mij werk veel moet mailen en smsen, gebruik ik nu bellen en smsen. Word telkens aan het lijntje gehouden dat het binnen een maand opgelost moet zijn, maar geloof er niet meer in. voor mij nooit geen tmobile meer, helaas zit ik er nog vast aan tot 2014. Heb nu mijn rechtsbijstand ingeschakeld om tmobile 100% netwerk beloofd, en dat doen ze niet.
ook ik heb problemen met facebook, staat constant dat de meldingen niet worden geladen en er een verbindingsfout is. Heb al van alles geprobeerd, via de brownser werkt het ook niet helemaal. Overigens is whatsapp erg langzaam en moet ik vaak berichten opnieuw verzenden!. Ik heb een iphone 4s
Ik vind het erg vervelend. De problemen met Facebook heb ik al een paar maanden. Internet is vaak zeer langzaam. Ik heb een nieuwe SIM-kaart gekregen, maar het heeft niet geholpen.

Thuis hebben we nog twee toestellen met abonnementen van KPN en Vodafone en ze hebben geen problemen met internet of Facebook, het ligt zeker aan T-mobile.
Zelfde probleem als ongeveer 5 weken geleden: Facebook werkt niet via T-Mobile mobiel netwerk.
SIM kaart begint met 8931162111.
Toestel: Huawei Internet Stick 4 (E352).
Postcode: 5667.
PS Op de dekkingskaart invullen lukt niet, deze geeft een server error [HTTP Error 403 - Forbidden: Access is denied by mgas (m)]. Vandaar dat ik het maar weer op dit forum post. Graag snel actie!!!
Reputatie 7
@Jeroen2000
Je hebt eerder in dit topic aangegeven dat het weer naar behoren werkte. Jammer dat je nu weer problemen ervaart. Ik heb het voor je nagekeken en de 3G dekking bij jouw thuis is niet optimaal. Je kunt dit doorgeven via de dekkingskaart. Ik heb het met Google Chrome getest via jouw My T-Mobile account en ik kan zonder problemen de dekkingskaart invullen en de stappen doorlopen. Wil je een andere browser proberen?

@allen
Zie dit bericht van Ries dat eerder in dit topic geplaatst is:

@Allemaal,

De problemen die jullie ervaren hebben betrekking op het internetten. Je kunt hiervoor het beste een melding maken via de dekkingskaart zodat een Netwerk Specialist een onderzoek kan opstarten. Graag 3 voorbeelden vermelden en geef ook aan wat de snelheden zijn die je haalt. Binnen 5 werkdagen ontvang je een reactie waarbij de resultaten van het onderzoek met je besproken worden.


De problemen met de apps van Twitter en Facebook zijn al vorige maand opgelost. Dit topic is niet meer actueel en gaat daarom op slot.