Beantwoord

TV Storing + klacht snelheid internet Alphen aan den Rijn

• 25 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 283 Bekeken

Eerst de meest recente storing, sinds donderdagavond 23 augustus geen TV meer .. zwart beeld, woon in postcode 2411 = Bodegraven, gebied waar ook Alphen a/d Rijn ondervalt, het begon met opstarten TV box, dat er geen guide zichtbaar was dus je kan dan ook niets opnemen, kastje uitgezet minuutje gewacht en weer aan ... niets guide blijft weg ... stekker uit TV box, minuutje gewacht, nu ineens helemaal geen beeld ... alles weer resetten .. niets helpt ... router box ... aan uit ... probleem blijft ... bellen met T-Mobile donderdagavond rond 20.30 ... wachttijd is langer dan 15 minuten ... Ai dus veel mensen hebben dit probleem ... Volgende dag 24 augustus, gebeld rond 12.30 met Joyce klantenservice, het is een bekend probleem net al vier klanten gehad met zelfde storing, we gaan het doorzetten naar de technische helpdesk probleem is nog niet erkend op site ... We zullen u op de hoogte houden ... hoe is mijn vraag .. via uw mail. Okay afwachten dan maar ... NLZIET proef abo genomen kan nu wel alles kijken wat ik wil via internet gelukkig zijn de kosten voor een proefmaand euro 0,01 .. (waar kan ik dit declaren en waarom hebben jullie niet zo'n dienst) Zag dat de storing per vandaag wel op jullie site staat als storing dus nu wel erkend ... Zit nu al drie dagen zonder TV ... hoe wordt dit gecompenseerd .. Een maandje zonder kosten lijkt me op z'n plaats .. niet alleen voor mij maar voor al jullie klanten ... Het is volkomen belachelijk dat ik al zoveel problemen met jullie heb .. kan ook nergens een klacht deponeren ... Dit is al mijn tweede kastje TV-BOX in drie maanden ... verder valt het internet soms gewoon weg ... en heb ik vaak storingen op mijn met TV kijken ... laatst heb ik zelf iets opgelost toen ik ineens de melding kreeg dat ik een andere port op mijn routerbox moest nemen daar er op de gebruikte veel storingen zaten ... zo kan ik nog wel even doorgaan ... Heb spijt dat ik overgestapt ben van XS4ALL naar T-Mobile de snelheid was daar altijd continue ... Gratis Anti-Virus ... enz. alleen de kosten zijn erg hoog aldaar meer als 80,- p.m. bij een standaard abo ... daarom overstap gedaan ... maar nu al spijt als grijze haren op mijn hoofd ... Goedkoop is duurkoop ...
icon

Beste antwoord door Sander 25 augustus 2018, 15:30

Hoi @timger

Allereerst wil ik je welkom heten op de Community van T-Mobile! De aanleiding is wat minder: we hebben inderdaad een onderbreking van het TV-signaal in Alphen aan de Rijn en omgeving. We werken keihard om dit op te lossen. In dit topic houden we iedereen op de hoogte: Thuisstoring. Excuus voor het ongemak!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +5
Hoi @timger

Allereerst wil ik je welkom heten op de Community van T-Mobile! De aanleiding is wat minder: we hebben inderdaad een onderbreking van het TV-signaal in Alphen aan de Rijn en omgeving. We werken keihard om dit op te lossen. In dit topic houden we iedereen op de hoogte: Thuisstoring. Excuus voor het ongemak!

Reageer