Vraag

Uitgaande oproep niet mogelijk

Sinds vanmorgen uitgaande oproepen niet mogelijk! Zelfde probleem bij dochter. Na opwaardering en verlenging bundel lijkt t of er geen tegoed is en kan er niet uitgaand gebeld worden. Dus zowel vanuit de bundel als t beltegoed kan niet gebeld worden nu!!! Los dit snel op aub. Heeeel slordig !!

10 reacties

Het zou fijn zijn een keer een antwoord te intvangen 🤔
Hallo,

Dit is een forum... voor klanten onderling. Moderators / medewerkers van T-Mobile reageren gemiddeld na 24 tot 48 uur én dan moet je ook rekening houden dat het vandaag Koningsdag is en na morgen direct het weekend plaats vindt.

Wat dat betreft...

Verwachten dat je in een keer een antwoord krijgt, dan ben je hier verkeerd. Dan zul je de chat moeten proberen of bellen naar de klantenservice (wat ironisch gezien je probleem), maar het forum is niet de snelste weg... en ik kan je niet helpen als mede-klant.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Lievelinge,

Begrijpelijk dat je zo snel mogelijk weer bereikbaar wilt zijn! Zoals Poco-Loco al uitlegde is het momenteel drukker dan normaal onder meer door Koningsdag. We doen ons best om zo snel mogelijk op iedereen te reageren.

Ik heb gelijk in het systeem gekeken of je misschien een blokkade hebt, maar dat is niet het geval. Heeft jouw dochter ook PrePaid? Kun je helemaal niemand bereiken of specifieke nummers niet? Alleen 06-nummers of ook vaste nummers niet? Kun je wel gebeld worden? En sms'jes ontvangen en/of versturen? Voor alle zekerheid vraag ik het toch even: heb je je toestel al eens volledig uit- en aangezet? Heb je dit overal of op één locatie? Kun je mij de postcode geven? Kun je jouw simkaart eens in een ander toestel proberen, kun je dan wel bellen?

Een hoop vragen, maar hiermee probeer ik te achterhalen wat er precies aan de hand is zodat we het kunnen oplossen. Ik zie je reactie graag tegemoet!
Het ligt volgens mij aan de belbundel, deze is op een if andere manier niet geactiveerd? Er is genoeg beltegoed. Graag activeren! Alles verder al geprobeerd. Bij mijn dochter werkt alles weer bij mij niet.
Ik heb de service aan de lijn gehad en die hopen het voor volgende week vrijdag duidelijk te hebben. Top service t mobile 👍🏻👍🏻 1,5 week niet kunnen bellen met genoeg tegoed en bundels. Heel bijzonder 😣
Reputatie 4
Hi Lievelinge,

Kan mij voorstellen dat je baalt!

Het onderzoek loopt nu en wij proberen zo snel mogelijk dit voor je op te lossen. Ik begrijp dat je gewoon bereikbaar wilt zijn, maar weet dat onze IT-afdeling er alles aan doet om dit voor je uit te zoeken en op te lossen. Wil je als extra informatie in een privébericht ons 3 voorbeelden sturen van telefoonnummers van de afgelopen 3 dagen die je niet kan bellen?

Fijn om te horen dat je dochter inmiddels weer kan bellen en gebeld worden. Wij gaan ervoor zorgen dat jij ook weer zo snel mogelijk weer bereikbaar bent.

Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben, stel ze dan gerust. 🙂
Waar kom ik in privé bericht? Messenger?
Krijg net sms of met jouw bericht hier de vraag is opgelost. Haha ik kan niet eens terug sms'en 😩
Het is dus NIET opgelost.
Waar laat ik dus een privé bericht achter??
Hoi Lievelinge.

De sms die uitgestuurd wordt, is om de klant, jou in dit geval, te laten weten dat een T-Mobile Moderator een reactie op jouw bericht heeft gegeven. Als het nog niet is opgelost, blijft het ook gewoon in behandeling, geen zorgen. :)

Je kunt op de naam van Muberra klikken, dan kom je op haar persoonlijke pagina terecht. Op die pagina kun je de optie kiezen om een privébericht te sturen. In dit topic wordt het wat uitgebreider uitgelegd.

Reageer