Beantwoord

URGENT: Kan niet gebeld worden

  • 1 februari 2013
  • 26 reacties
  • 5654 Bekeken

Reputatie 2
  • Weet de weg
  • 47 reacties
Sinds dat er het eea geprobeerd is door o.a. @WARVIN tbv van pin voicemail:
https://forum.t-mobile.nl/overige-diensten-and-services-403/pin-voicemail-191953/

kan ik niet meer gebeld worden. Als ik mijn eigen nummer vanaf een ander nummer bel krijg ik de melding dat het nummer ongeldig is. Ook het ontvangen van SMS berichten werkt niet. Zelf bellen kan wel.

Graag zsm oplossen want ik MOET gebeld kunnen worden.
icon

Beste antwoord door Tom 8 februari 2013, 10:53

@TTK We hebben wat veranderd aan je instellingen. Zou je je toestel wederom willen herstarten en ons willen laten weten of het probleem zo is opgelost?
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

26 reacties

Reputatie 5
@TTK We hebben wat veranderd aan je instellingen. Zou je je toestel wederom willen herstarten en ons willen laten weten of het probleem zo is opgelost?
Reputatie 5
@TTK TOP! Dank voor je terugkoppeling. 🙂
Hi Mr Mjeh,

Ik heb jouw vraag al in dit topic beantwoord! 😉 Houd ons maar even op de hoogte, we zijn erg benieuwd!
Reputatie 2
Zelf SMS kan ook niet. Batterij en SIM al uit de telefoon gehaald, maar dat hielp niet.
Reputatie 2
Ook de SIM in een andere telefoon is geen oplossing. Graag zsm zorgen dat ik weer gebeld, gesms-ed kan worden en zelf kan sms-en.

Andere sim aanbieden zoals in andere topics is geen oplossing aangezien ik niet in NL ben.
Ook de SIM in een andere telefoon is geen oplossing. Graag zsm zorgen dat ik weer gebeld, gesms-ed kan worden en zelf kan sms-en.

Andere sim aanbieden zoals in andere topics is geen oplossing aangezien ik niet in NL ben.


Ik heb dit probleem ook gehad en heb in de telefoon de instellingen verandert op mijn samsung galaxy s plus.
Je gaat naar instellingen en dan naar draadloos en netwerkdan ga je naar mobiele netwerken en dan naar netwerkmodus.
Onder netwerkmodus staan 3 kopjes als het goed is gsm/wcdma (autostand) dan alleen gsm en allen wcdma.
Je telefoon staat in de eerste modus als het goed is zet deze op alleen gsm en herstart je telefoon en je kan weer gebelt worden.
Ik heb het eerst ook op moeten zoeken via google en kwam toen hierop uit. Succes. 
Reputatie 2
Hoi Prescilla,

Dankje voor het meedenken, dat is helaas alleen niet de oplossing. Vreemde is namelijk dat ik wel kan bellen en als ik bel zie ik op de andere telefoon ook gewoon mijn nummer, maar op het moment dat ik mijn eigen nummer bel komt de 'prettige' melding dat het nummer niet bestaat...

Maar hopen dat tmobile zsm actie onderneemt, kan nu al 3 dagen niet meer gebeld worden.
Reputatie 6
@TTK

Klik hier voor de reactie. 🙂
ik kan nog steed niet gebelt worden!!! dit kan toch niet, ik kan wel zelf bellen, maar ze dwingt tmobile om elke x maar zelf te moeten bellen!!! hoe kom je over je bel min heen nouy zo dus!! en het MOET opelods worden dit kan echt niet hoor
Reputatie 5
@kimh wat vervelend, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik zie dat je een oude simkaart bezit, deze kan voor de problemen zorgen. Ik stuur je kosteloos een nieuwe toe, na ontvangst deze even activeren via My T-Mobile.

Laat je me weten of je met de nieuwe simkaart wel ingaande gesprekken kunt ontvangen?
Reputatie 2
@kimh hoe lang heb jij het probleem al?

@Tom, ik heb het ook aan Warvin gevraagd, maar graag urgentie voor mijn case. 7 werkdagen voor een onderzoek is echt te lang. Helemaal omdat niet zeker is dat daarna het probleem is opgelost. Ik kan nu al ruim een week niet gebeld worden.  En nog belangrijker ik kan geen bankzaken doen omdat ik daarvoor SMS berichten moet kunnen ontvangen.
Reputatie 2
Je mag ook een nieuwe sim proberen te sturen, maar dan wel per koerier en naar mijn adres in Australie. (kosten hiervoor uiteraard voor T-mobile)
Reputatie 5
@TTK ik zie dat het onderzoek al is gesloten. Onze specialisten hebben je netwerkgegevens aangepast. Heb je je toestel al herstart?

Uit jouw bericht begrijp ik dat het probleem, na deze aanpassingen, nog niet is opgelost?
Reputatie 5
@TTK even een toevoeging. Op welke provider zit je in Australië? Zoals je op deze pagina kunt zien heb je als PrePaid klant niet bij iedere provider ondersteuning. Alleen Optus wordt ondersteund, kun jij bevestigen dat je op dit netwerk zit? Om dit even uit te sluiten. 🙂
Reputatie 2
@Tom,

Zojuist nogmaals geprobeerd. Eerst vanaf de tmobile telefoon mijn australische nr gebeld: . Die ging netjes over, alleen daarna vanaf de Australische het tmobile nummer gebeld, die gaat helaas niet over. Krijg ik nog steeds de melding dat de het nummer is afgesloten. SMS sturen vanaf tmobile sim lukt ook niet. Ook nog even batterij en sim uit de telefoon gehaald, dit hielp ook niet.

Vanmorgen in dezelfde telefoon nog wel de tmobile sim van mijn vriendin gehad, die deed het gewoon probleemloos.

Toestel zit inderdaad op optus.

Ik vind het wel zorgwekkend als een specialist iets doet en de case afsluit onder te verifieren dat het probleem is opgelost. Helemaal omdat het m.i. is ontstaan nadat er het eea gereset is nav mijn voicemail bericht.

graag de specialist tot 12:00 nederlandse tijd  contact met mij laten opnemen. Mijn nederlandse sim laat ik nu continu aan, dus hij kan ook die proberen te bellen als hij denk dat hij het probleem heeeft opgelost.
Reputatie 2
aanvulling het werkte ook nog voordat het eea gereset is nav de voicemail perikelen.
Reputatie 2
@Tom

Het werkt nu weer. Kan weer gebeld worden, gsms-ed worden en zelf sms-en.

Bedankt dat je de juiste mensen hebt weten te vinden en dat je het hebt opgelost!!!
Reputatie 5
Heerlijk dat het weer werkt. Techniek is soms zo ondoorgrondelijk en dan zit je daar in Aussieland naar de Kangaroo's te kijken....
Eind goed, al goed.
@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/kimh-270968/" wat vervelend, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik zie dat je een oude simkaart bezit, deze kan voor de problemen zorgen. Ik stuur je kosteloos een nieuwe toe, na ontvangst deze even activeren via My T-Mobile.

Laat je me weten of je met de nieuwe simkaart wel ingaande gesprekken kunt ontvangen?


goedenavond,
de nieuwe simkaart werkt inderdaad, maar goed is wel een makkelijke oplossing zo, het feit blijft dat ik aardig over mijn belmin zit omdat ik elke x terug moest bellen! ik vind het als nog niet netjes opgelost 
Reputatie 5
@kimh wat fijn om te lezen dat het zo is opgelost. Ik snap je verdere reactie, ik stuur hier even een privébericht over.
Ook bij mij is het gebeld worden al een jaar een probleem - zou dit ook aan de sim kaart kunnen liggen?

Ik dacht, dat zal wel aan de oude telefoon liggen, maar nu doet de nieuwe telefoon hetzelfde

Kan vrijwel nooit bereikt worden, ook niet door mezelf vanaf de huistelefoon
Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem als de mensen hierboven!
ik zit nu inmiddels al 1 week met het probleem dat ik niet gebeld of ge smst kan worden.
Bellen, smsen en internetten weer wel. Hoe en waar lig dit aan? ik heb een witte iphone 4s
Ben nu zelf totaal onbereikbaar voor iedereen en dat op het moment wanneer ik juist aan het solliciteren ben.

Met vriendelijke groet,
Joey
Reputatie 7
Badge +20
Hi Joey,

Welkom op ons Forum!

Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt en zie dat je vanochtend een collega hebt gesproken. De reden waarom je niet kon bellen is omdat je een blokkade actief had staan door een betalingsachterstand. De betaling is inmiddels verwerkt en mijn collega heeft de blokkade verwijderd. Werkt alles weer naar behoren?

Ik wens je heel veel succes met solliciteren en hoop dat je een leuke baan krijgt! Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten! 🙂
Ik kan ook door niemand gebeld worden waar ligt dat aan??
Reputatie 7
Badge +15
Hey JustinSchouten1,

Vreemd dat je niet gebeld kunt worden! Dat is natuurlijk niet de bedoeling!

Ik heb net naar jouw gegevens gekeken en er zijn geen blokkades actief die er voor zorgen dat je niet gebeld kunt worden. Kun je door helemaal niemand gebeld worden of alleen door bepaalde personen? Heb je verder wel netwerk en kun je zelf wel bellen?

Ik ben benieuwd naar je reactie. Zou je voor de zekerheid dit topic over netwerkproblemen eens door kunnen nemen? Hopelijk kom je daar al verder mee!

Ik zie je reactie graag tegemoet.