Beantwoord

Vaak valt het bereik weg

  • 27 november 2016
  • 14 reacties
  • 311 Bekeken

hallo ik heb al een tijdje last van dat het bereik vaak weg valt op meerderen plaatsen

dan moet ik vaak handmatig netwerk uit en aan zetten dan staat er weer t-mobile in beeld
icon

Beste antwoord door Pilovali 28 november 2016, 07:55

Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Ik heb even een paar vraagjes:
- Op welke postcodes heb je dit probleem?
- Welk toestel heb je?
- Hoe oud is je simkaart?
- Heb je dit op 2G, 3G of 4G?
- En heb je al een kruistest gedaan? Dat wil zeggen je simkaart in een ander toestel stoppen en een andere simkaart in jouw telefoon stoppen.

Groet,
Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Ik heb even een paar vraagjes:
- Op welke postcodes heb je dit probleem?
- Welk toestel heb je?
- Hoe oud is je simkaart?
- Heb je dit op 2G, 3G of 4G?
- En heb je al een kruistest gedaan? Dat wil zeggen je simkaart in een ander toestel stoppen en een andere simkaart in jouw telefoon stoppen.

Groet,
hallo

postcode 7075as
iphone 5s
me simkaart is 9 maanden oud
ik gebruik 4G

kruistest nee heb ik niet gedaan omdat me broer zelfde iphone heb en die ook last van heb
Reputatie 6
Badge +17
Ik heb even gekeken bij de dekkingskaart, en ik zie dat "Buiten goed en binnen redelijk bereik" aangegeven wordt. Je binnenshuis dekking kan wat slecht zijn.
Je kunt het beste even een dekkingsklacht indienen.

Als je in het centrum van Etten zit, heb je dan ook slecht bereik?

Groet,
hallo

ik heb al een dekkingklacht ingedient maar ik heb vaak ook gewoon buiten slecht dekking
Reputatie 6
Badge +17
Dan raad ik aan om te wachten op een terugkoppeling van de dekkingsklacht. Misschien hebben ze iets verkeerds gedaan met de mast.
beste Pilovali

ik heb een dekkingklacht ingedient maar kreeg van t-mobile te horen dat ze me dekkingklacht helemaal niet kunnen terug vinden in hun systeem ?? onder mij 06
Badge +2
Hallo dennishh,

Vervelend dat je hier last van hebt en raar dat je melding is verdwenen
Ik heb het direct even voor je nagekeken in het systeem en ik zie in de verbindingen dat je toestel inderdaad moeite heeft om het signaal vast te houden.

Je geeft echter ook aan dat dit op meerdere plaatsen gebeurd. Was dit voorheen anders?
Voorheen had ik tele 2
Voorheen had ik Tele2 had ik een iPhone 4s nu heb ik bij t-mobile abbo iPhone 5s
Badge +2
Aha dat is dan duidelijk.

ik zal je een pm versturen om dit verder met je af te handelen.

groetjes
Reputatie 6
Badge +17
http://i.imgur.com/13sckQx.png
Tele2 heeft geen eens een mast in de buurt van Etten, dus ik snap niet echt waarom Tele2 beter bij je is.
De mast van t-mobile staat in terborg er staat wel mast in Etten die is van Vodafone
Beste ik heb een vraag

ik heb een abbo bij jullie met netwerk compacatie van €4 op met factuur is de comactie nu € 0.80 cent hoe kan dat

Indien me compactie afgelopen is dan kon ik me op new aanmelden dan moest ik op new netwerk dekking test doen deze heb ik zo juist gedaan via speedtest

Als goed is kunnen jullie dat zien via 06
Me nummer ( deze plaats ik hier niet omdat privé is )


Graag hoor ik van jullie u reactie

Gr Dennis
Reputatie 7
Badge +20
Hi Dennis,

Ik zie dat je ondertussen, via Facebook, contact hebt gehad met mijn collega's. Onze netwerkspecialist heeft een nieuw netwerkonderzoek uitgevoerd en een nieuwe compensatie toegevoegd. Dat is dus al allemaal geregeld!

Als er nog iets is waar wij bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!

Reageer