Vaker bereik met GPRS dan 3G

Dames & heren. Ik ben al jaren tevreden klant bij T-Mobile. Sinds dag en douw gebruik ik al een Iphone met een t-mobile abonnement. Ik ben sinds 1 maand overgestapt van een Iphone 4 naar een Iphone 5S. De eerste paar weken geen problemen, tip top in orde. Maar nu sinds 1,5 week heb ik constant overal problemen met mijn netwerk/signaal. Op plekken waar ik normaal 3G heb (thuis, werk, club) heb ik nu GPRS of zelfs helemaal 'geen service'. Ik ben ten einde raad. Heb al vaak genoeg mijn telefoon gereset naar de fabrieksinstellingen. Ook het resetten van het netwerk heeft geen nut gehad. Het verwijderen en opnieuw plaatsen van de simkaart ook niet. Met mijn iphone 4 had ik overal waar ik maar kwam een signaal, zelfs in een bunker bij wijze van. Als ik nu thuis de kelder in loop heb ik al geen service meer... Hoop spoedig op hulp. Dank

6 reacties

Ik krijg ook vaak de melding: 'mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk'
Reputatie 2
Hallo, dit is mij ook al opgevallen. En dan kan ik geen pagina geopend krijgen. Balen dus.
Reputatie 4
@Scheepe

Welkom op het T-Mobile forum! :)

Vervelend om te lezen dat je de laatste tijd slechte dekking ervaart. Als je nu je simkaart in je oude iPhone plaatst, is dit probleem dan meteen opgelost?

@te-jo

Ervaar je dit probleem ook sinds je een nieuw toestel hebt? Kan je je simkaart voor minimaal een uur in een ander toestel testen?
Reputatie 2
Hallo, ik merk het sinds een maand!!
Het valt nu erg op, ik gebruik telefoon veel voor werk. Gedeelte Eindhoven en Oirschot, vallen vaak terug in gprs.
Telefoon al redelijk lang in gebruik, echt iets van de laatste maand.

Theo
Ik heb inmiddels weer overal een sterk 3G signaal. Er schijnt een zendmast in de omgeving Eindhoven/Helmond defect te zijn geweest. Dat is inmiddels verholpen.
Reputatie 4
@ Scheeper

Dank voor de terugkoppeling! Fijn om te horen dat het probleem inmiddels is opgelost! 🙂

@ te-jo

Kan jij ook bevestigen dat het probleem is opgelost? Ik ben benieuwd!

Reageer