Beantwoord

Vast IP-adres 4G mogelijk?

• 8 november 2017
  • 4 reacties
  • 1149 Bekeken

is het inmiddels mogelijk een vast IP-adres te krijgen met 4g
icon

Beste antwoord door Hajar 26 november 2017, 14:06

Hi allemaal,

Momenteel bieden wij nog geen vast IP-adres voor 4G voor thuis, maar ik wil jullie doorverwijzen naar dit topic waar wij een poll hebben aangemaakt om te zien hoeveel interesse er is voor een vast IP adres. Zodra er updates over zijn dan zul je die direct in dat topic terugvinden!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hoi hoi Simonsz

Welkom op het forum!

Leuk dat je hier je vraag stelt. 🙂 Het is mij niet helemaal duidelijk of je jouw vraag stelt voor mobiel of voor 4G voor Thuis. Eigenlijk maakt dat niet uit, want voor allebei geldt dat een vast IP-adres niet mogelijk is.

Mag ik vragen waarom je een vast IP-adres wil? Wellicht dat we samen op zoek kunnen naar alternatieve oplossingen!
Gezien het aantal topics dat over een vast IP gaat is het inmiddels wel duidelijk dat hier behoefte aan is.

Wanneer wordt dit bekend? Ik moet binnen 2 weken beslissen of ik deze dienst houd of opzeg (moet binnen een maand na aanschaf). Zonder vast IP is het voor mij geen optie.
Sinds kort gebruiken wij ook (zakelijk) 4G voor thuis. Tenminste een van onze applicatie heeft een vast IP adres nodig. Ik ben dus ook erg benieuwd wanneer we een vast IP adres kunnen krijgen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi allemaal,

Momenteel bieden wij nog geen vast IP-adres voor 4G voor thuis, maar ik wil jullie doorverwijzen naar dit topic waar wij een poll hebben aangemaakt om te zien hoeveel interesse er is voor een vast IP adres. Zodra er updates over zijn dan zul je die direct in dat topic terugvinden!

Reageer