verbinding

Hoi,
Ik heb mijn blackberry sinds september 2011, het is een bold 9780 ook. Sinds een maand nu valt mijn verbinding ook regelmatig weg. Ik heb hetzelfde probleem dat er dan SOS komt te staan, en het duurt dan een tijdje voordat ik weer verbinding heb. Dit is gewoon heel erg vervelend. Waar ik ook regelmatiglast van heb is dat de telefoonverbinding weg valt als ik aan het bellen vindt. Ik heb ook mijn BB zo goed als mogelijk leeg gemaakt, alle foto's, muziek en filmpjes eraf gehaalt. Wat er ook nog bovenop komt is dat mijn telefoon uit het niets uitvalt, meerdere keren per dag terwijl de batterij volledig opgeladen is, soms krijg ik mijn telefoon dan ook niet meer aan, en dan na vele pogingen gaat dat ding toch weer aan. En als ik mijn blackberry weer aanzet dan, dan heb ik opeens geen batterij meer. Dat mijn telefoon uitvalt gebeurt meerdere malen per dag, en me blackberry loopt ook de HELE dag vast. Ik kan dan een aantal minuten wachten voordat die weer werkt Ik ben al deze problemen helemaal zat. Wat kan ik het beste doen? Mijn telefoon wegbrengen voor een eventuele reparatie? Ik heb het advies van hieronder geprobeert met een andere simkaart in mijn blackberry, en mijn simkaart in een andere telefoon. Mijn blackberry heeft dan nog steeds dezelfde problemen. Tevens valt het netwerk vooral bij mij thuis weg, maar ook regelmatig op andere locaties.

0 reacties

Geen reactie

Reageer