Beantwoord

verbinding

• Doet lekker mee
  • 3 reacties
hoi,

Ik heb een prepaid sim-kaart, en ik heb sinds vorige maand geen bereik als ik thuis ben ik moet gebruik maken van mijn WIFI thuis weet iemand wat aan de hand is.

KBoy
icon

Beste antwoord door HenkTM 28 augustus 2013, 13:03

@kboy,

Ik zie dat je een prepaidnummer in gebruik hebt. Wanneer je minder dan € 0.80 cent aan beltegoed hebt staan kun je bepaalde (zwaardere pagina's) niet openen, ook al heb je een maandbundel Internet. Wij adviseren altijd om minimaal € 1.- beltegoed te laten staan. Verder zie ik zowel gistermorgen als vanmorgen met enige regelmaat een dataverbinding tot stand gebracht.

Bekijk origineel

6 reacties

Hoi Kboy,

Bedoel je nu dat je geen verbinding kunt maken met WIFI, of juist niet met het mobiele netwerk?

Wat voor telefoon heb je?
Hoi Kboy,

Bedoel je nu dat je geen verbinding kunt maken met WIFI, of juist niet met het mobiele netwerk?

Wat voor telefoon heb je?

ik kan geen verbinding maken met het mobiele network, en ik heb een iphone4
Reputatie 6
@kboy

Ik zie meerdere datasessies sinds vorige maand. Heb je alleen thuis geen mogelijkheid om via het mobiele netwerk te verbinden of ook op andere plaatsen? Je kunt de klacht kenbaar maken via onze dekkingskaart, dit wordt dan door een speciaal team onderzocht.
nee niet alleen thuis maar bij sommige plekken ook niet, sinds vanochtend heb ik geen verbinding meer op me werk. En ik heb mijn klacht kenbaar gemaakt via die dekkingskaart
Reputatie 7
@kboy,

Ik zie dat je een prepaidnummer in gebruik hebt. Wanneer je minder dan € 0.80 cent aan beltegoed hebt staan kun je bepaalde (zwaardere pagina's) niet openen, ook al heb je een maandbundel Internet. Wij adviseren altijd om minimaal € 1.- beltegoed te laten staan. Verder zie ik zowel gistermorgen als vanmorgen met enige regelmaat een dataverbinding tot stand gebracht.
@HenkTM oke, dankuwel ik zal het proberen.

Reageer