verbinding

hallo,

ik wilde graag weten hoe het kan dat als mensen me soms bellen dat ze gelijk de voicemail krijgen en dat ik geen melding krijg dat ik word gebeld ? ik heb dan wel gewoon internet. zodra ik mijn telefoon even op vliegtuigstand zet en weer uit dan doet hij het weer en dan krijg im pas een sms dat ik gemiste oproepen heb.

3 reacties

Hoi djemila, welkom op het forum.

Kan het zijn dat je een verouderde simkaart gebruikt in combinatie met een smartphone?
Zo'n verouderde simkaart begint met de 10-cijferige reeks "8931162111" of is nog ouder (bijvoorbeeld nog uit de Ben-tijd).
Wanneer de 10-cijferige reeks begint met "8931162112" heb je al wel een nieuwe kaart en zou het daar niet aan moeten liggen.

Mocht je wel zo'n oude kaart hebben, dan kun je dit aangeven in het topic Aanvragen nieuwe simkaart (gewone, micro, nano of duo) (wel even vermelden dat het nog om een oud kaartje gaat) en wordt er een vervangende simkaart opgestuurd. :)

Zou je willen laten weten of dit je probleem oplost?
mijn simkaart begint met 8931163113, zouden jullie weten waar het dan aan ligt ?
Reputatie 5
@djemila

Vreemde situatie. Heb je al eens geprobeerd om je simkaart in een andere telefoon te testen of het dan wel volledig blijft werken? Je hebt je PrePaid Simkaart nog niet geregistreerd waardoor ik je geen nieuwe simkaart kan toesturen. Ik adviseer je om je via My T-Mobile aan te melden en te registreren met je gegevens. Daarna kan je een nieuwe simkaart aanvragen.

Reageer