Verbinding

A.Mulder Kl Nr : 116374822

Dit is tweede keer dat ik vraag maar nog steeds geen antwoord twee maanden geleden .
Ik was bij winkel in Emmen daar heb ik abonnement afgesloten met een dekking van G3 maar mijn ontvangst in Emmen Noord is niet meer dan G Of H of Helemaal niks wat gaan we daar aan doen ik mag tog verwachten als ik abonnement af sluit dat ik goede inlichting krijg en niet wat mij beloofd word en niet heb dus ik vraag korting op mijn abonnement of een ander abonnement wel ingaand toen deze is afgesloten niet van af nu bijvoorbeeld .
want ik betaal nu voor iets wat ik niet heb , heb ook al diverse telefoons geprobeerd maar daar zit geen verschil in .
En ik had geveraagt dat mij abonnement van mijn rekening kon gehaald worden op de 26e van de maand om dat mijn uitkering was veranderd van de 15e naar de 25e van de maand want nu krijg ik elke keer maar weer wij konden het niet incaseren .
Ik hoop dat u hier snel een oplossing voor hebt.en antwoord krijg .
Met vriendelijke groeten

A.Mulder

4 reacties

Je sluit geen abbonement of met een bepaalde dekking...   men kan wel zien of een bepaalde postcode wel of geen dekking heeft.    Nu geeft dat natuurlijk geen 100% garantie dat je ook een goede verbinding hebt maar als de dekkingskaart angeeft dat je 3G hebt daar heeft men je geen verkeerde voorlichting gegeven.

Je kunt op die site ook een klacht achterlaten als je bereik onvoldoende is op jouw locatie.  Een echt slechte locatie geeft op alle telefoons een slecht bereik maar dat heb je zelf al ondervonden begrijp ik.
mijn uitgaande bellen is geblokkeerd en ik heb gewoon betaald wat nu?
ik kan 1200 ook niet bellen om uit te leggen of te vragen wat er aan de hand is
@fred1212,

Het is niet handing " in te breken"  in een ander topic....    zeker niet als dat topic niets met je vraag heeft te maken.

Voor een snel antwoord kun je beter even een eigen topic starten met je vraag als titel,  Alleen een moderator kan jouw vraag beantwoorden omdat die in jouw gegevens kan kijken.  Probeer in elk geval eens je toestel uit en aan te zetten..    als je zeker weet dat je betaald hent kan dat nog wel eens helpen. Helpt dat niet start dan even een eigen topic met je vraag waarom je niet meer bellen kan.

Reageer