Vraag

Verbinding mislukt of duurt erg lang

Beste,

Ik (en een aantal vrienden van mij) hebben problemen met ontvangst. Dit is het probleem:

1) ik hoor zeer regelmatig van mensen dat ik niet bereikbaar ben. Telefoon gaat óf helemaal niet over en schakelt direct door naar voicemail, óf het duurt erg lang voordat de telefoon overgaat. Dit, terwijl ik meestal in gebieden zit waar ik voldoende bereik heb.

2) zelf heb ik dit probleem ook als ik mijn vrienden en collega's bel (allen in dit geval t-mobile gebruikers).

3) we hebben allemaal een iPhone (heb niet getest met andere telefoons), we zijn ook allemaal geüpgraded naar ios7. Volgens mij deed het probleem zich al voor vóór de update, maar dat weet ik niet 100% zeker meer.

4) soms krijg ik een gemist-gesprek-sms'je, maar vaak ook niet. Aangezien ik (en mijn collega's /vrienden) de telefoon voornamelijk zakelijk gebruiken is dit erg vervelend. Volgens mij ben ik al behoorlijk wat klanten misgelopen.

5) we zijn allen slecht te bereiken door alle netwerken (vast en mobiel). Het lijkt dus net of je je telefoon niet aan hebt, of dat je gewoon helemaal niet bestaat (zoals beschreven bij punt 1).

6) ik heb dit nu al van minimaal 5 mensen gehoord. We bevinden ons voornamelijk in Zeeland, maar ook daarbuiten is het bereik slecht. Onze aanbiedersinstellingen zijn allemaal bijgewerkt.

Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen.

Alvast bedankt!

5 reacties

Waarom reageert hier niemand van T-mobile op?
Reputatie 4
@robdew

Excuses voor de late reactie!

Zitten jullie op WiFi op de momenten dat je dit opvalt? Heb je voor mij een volledige postcode waar dit vooral voorkomt? Alvast bedankt voor je antwoorden.
Hoi Bram,

Dankjewel. Ik heb ook al met de klantenservice gebeld en die hebben ook al het een en ander ingezet.

Maar het zou best kunnen inderdaad, ik zit veel op wifi, dus beat kans dat dat het geval is.
Reputatie 5
@robdew

Is het probleem met de aanwijzingen van onze telefonische klantenservice nu opgelost? Laat het even weten anders gaan we natuurlijk verder kijken. 🙂
Nog niet, ze gaan een netwerkonderzoek doen. Ik ben benieuwd 😉 ik mis echt 90% van alle gesprekken nu.

Reageer