Beantwoord

Verbinding valt constant weg tijdens gesprek

  • 2 januari 2019
  • 1 reactie
  • 353 Bekeken

Beste t-Mobile,

Sinds een aantal weken valt mijn telefoonverbinding constant weg tijdens gesprekken. Dit gebeurt binnen en buiten, thuis en op werk, echt overal. Het geluid valt weg, en na een tijd krijg ik een “call failed.” Ik heb een iPhone X. Thuis zou ik volgens jullie dekkingskaart binnen en buiten zeer goed bereik moeten hebben.

Is dit een bekend probleem? Dank voor jullie hulp alvast!
icon

Beste antwoord door Jaimy 3 januari 2019, 11:07

Hoi JasperPS,

Goed dat je hier even een berichtje over stuurt hoor! Ik moet meteen eerlijk bekennen dat deze problemen inderdaad bekend zijn. Gelukkig is er ook al een nette procedure voor.

We adviseren klanten die een iPhone 8, iPhone 8 Plus of iPhone X bezitten allereerst om deze te updaten naar iOS 11.4.1 of nieuwer zodat zij de nieuwste functies en mogelijkheden gebruiken. Hoe je dat kunt doen, lees je hier: https://support.apple.com/nl-nl/HT204204. Als je na de iOS-software-update nog steeds problemen ervaart met de netwerkverbinding, kun je een afspraak maken met een erkende Apple Serviceprovider, Apple Store of T-Shop om je iPhone te laten onderzoeken. Dit is de regeling die met hen afgesproken is en zij zullen jou dus netjes verder helpen!

Zo komt het helemaal goed Jasper. :)

Omdat er ook een algemeen topic over dit onderwerp is, sluit ik deze even om het overzicht te bewaren.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi JasperPS,

Goed dat je hier even een berichtje over stuurt hoor! Ik moet meteen eerlijk bekennen dat deze problemen inderdaad bekend zijn. Gelukkig is er ook al een nette procedure voor.

We adviseren klanten die een iPhone 8, iPhone 8 Plus of iPhone X bezitten allereerst om deze te updaten naar iOS 11.4.1 of nieuwer zodat zij de nieuwste functies en mogelijkheden gebruiken. Hoe je dat kunt doen, lees je hier: https://support.apple.com/nl-nl/HT204204. Als je na de iOS-software-update nog steeds problemen ervaart met de netwerkverbinding, kun je een afspraak maken met een erkende Apple Serviceprovider, Apple Store of T-Shop om je iPhone te laten onderzoeken. Dit is de regeling die met hen afgesproken is en zij zullen jou dus netjes verder helpen!

Zo komt het helemaal goed Jasper. :)

Omdat er ook een algemeen topic over dit onderwerp is, sluit ik deze even om het overzicht te bewaren.