Vraag

verbinding valt steeds weg

• 17 juli 2017
  • 1 reactie
  • 286 Bekeken

Reputatie 2
Goedenavond.
Als iemand mij belt valt steeds mijn verbinding weg,ik kan degene die mij belt wel horen maar zij kunnen mij niet meer horen,ik heb een samsung Galaxy J3 mobiel,het gebeurt overal niet alleen bij mij thuis,deze toestel zit bij mijn abonnement in,het is erg vervelend,iemand een oplossing?
Mvg Roelfien

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Roelfien,

Dat klinkt inderdaad wel erg vervelend! :S

Je hebt dit probleem dus overal en niet alleen thuis in Heiligerlee? Ik zie namelijk op de dekkingskaart dat er bepaalde gebieden in Heiligerlee zijn waar de dekking niet optimaal is. Dit zou één van de redenen kunnen zijn, maar als je het echt overal hebt, dan zou het eerder aan het toestel of de simkaart kunnen liggen.

Wat ik je als eerste aan zou willen raden, is om een kruistest uit te voeren. Je plaatst dan jouw simkaart in een andere telefoon en vice versa. Als het dan wel goed werkt in een andere telefoon, dan ligt het probleem bij jouw toestel en anders bij de simkaart. Kijk echter ook even op de dekkingskaart naar een paar locaties waar je regelmatig bent om te kijken hoe de dekking daar is. Als er een sterk signaal is, maar je hebt alsnog problemen, dan weten we in ieder geval zeker dat het niet aan het netwerk ligt.

Ik ben heel benieuwd naar jouw bevindingen en zien jouw reactie dan ook graag tegemoet!

Reageer