Beantwoord

Verbruik status werkt niet

Waarom krijg ik geen actuele verbruik status in buitenland?
icon

Beste antwoord door Thalina 31 mei 2017, 10:35

Hoi Beja2,

Heel begrijpelijk dat je gewoon jouw actuele verbruikstatus wilt kunnen zien in het buitenland! Ik heb navraag gedaan intern om uit te zoeken wat er precies aan de hand is en om te kijken naar een oplossing. Mijn collega heeft in het systeem gekeken en de laatst bij ons bekende calls zijn van de 25ste en deze staan ook in My T-Mobile. Het kan zijn dat de provider in Engeland een achterstand heeft met aanleveren van de informatie. We gaan het in ieder geval onderzoeken voor je!

Kun je mij nog wat aanvullende informatie geven? Dan kunnen we het probleem beter onderzoeken. Heb je van netwerk gewisseld in de dagen dat je in Engeland bent? Kun je aangeven met welke netwerken je verbonden bent geweest? Kun je drie voorbeelden noemen van telefoongesprekken die je hebt gevoerd in Engeland die niet in jouw verbruikstatus staan? Kun je de exacte data, tijdstippen en het nummer naar mij sturen via een privébericht? En kun je aangeven tot wanneer je nog in Engeland bent?

Ik hoor het graag van je!
Bekijk origineel

12 reacties

Als ik via de mytmobile-app in het buitenland op verbruikstatus klik, krijg ik dit scherm. PS ik heb prepaid en zet zo nu en dan dataroaming aan, en het werkt ook.

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Beja,

Vreemd dat je hier problemen mee ervaart. Heb je hier nog steeds last van?

Ik zie dat Matti100 je inmiddels van een reactie heeft voorzien. Heb je het al via de My T-Mobile applicatie geprobeerd? Mocht je hier de verbruikstatus niet in kunnen zien dan wil ik je vragen om de applicatie één keer helemaal te verwijderen en opnieuw te installeren. Laat ons weten of het is gelukt. Werkt het nog steeds niet dan horen we graag waar het precies fout gaat en welke melding je te zien krijgt!
Gisteren liep mijn verbruiksstatus 10 dagen achter, vandaag nog maar 7.
Zou graag nu willen weten hoeveel minuten beltegoed in het buitenland ik nog heb. Aan de stand een week geleden heb ik weinig. Alle gesprekken van afgelopen week zijn nog niet verwerkt!!!
Onder Recent Verbruik lees ik bovenaan maandag 22 mei, terwijl het vandaag 29 mei is.
Kan het zijn, dat je in een land bent dat (telefoon-)technisch nog niet zo ontwikkeld is? Misschien zijn hun systemen traag.
Ik ben in Londen.
Vandaag (30 mei) is mijn Recent verbruik bijgewerkt tot 24 mei, nog loopt het 6 dagen achter, hoe kan dat? Er is maar een uur tijdverschil met Engeland.
Hoe (en wanneer) krijg ik een accurate, aktuele verbruikstatus te zien?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Beja2,

Heel begrijpelijk dat je gewoon jouw actuele verbruikstatus wilt kunnen zien in het buitenland! Ik heb navraag gedaan intern om uit te zoeken wat er precies aan de hand is en om te kijken naar een oplossing. Mijn collega heeft in het systeem gekeken en de laatst bij ons bekende calls zijn van de 25ste en deze staan ook in My T-Mobile. Het kan zijn dat de provider in Engeland een achterstand heeft met aanleveren van de informatie. We gaan het in ieder geval onderzoeken voor je!

Kun je mij nog wat aanvullende informatie geven? Dan kunnen we het probleem beter onderzoeken. Heb je van netwerk gewisseld in de dagen dat je in Engeland bent? Kun je aangeven met welke netwerken je verbonden bent geweest? Kun je drie voorbeelden noemen van telefoongesprekken die je hebt gevoerd in Engeland die niet in jouw verbruikstatus staan? Kun je de exacte data, tijdstippen en het nummer naar mij sturen via een privébericht? En kun je aangeven tot wanneer je nog in Engeland bent?

Ik hoor het graag van je!
Ik kan mijn verbruikstatus niet inzien na de update van de tmobile app
De verbruiksstatus blijft een week achterlopen. Heel vervelend.
Ben in Londen met EEI T-Mobile NL verbonden. Heb niet gewisseld.

0044207229xxxx vrijdag 2 juni niet verwerkt
0031294412xxx vrijdag 2 juni niet verwerkt
0044739396xxx zondag 4 juni niet verwerkt

Ben hier nog tot 7 juni
Reputatie 4
Hoi Beja,

Ik zag dat er in het systeem een blokkade stond op dataroaming in het buitenland. Dat heb ik voor je verwijderd, want daardoor maakte jouw telefoon geen connectie met het netwerk in Engeland. En kon jouw My T-Mobile App ook niet ge-update worden. Als je even jouw toestel opnieuw wilt opstarten, zou de app moeten worden bijgewerkt. Ik hoop dat het nu wel lukt! Laat je het even weten? Als je het trouwens niet prettig vindt dat de blokkade is verwijderd, geef het dan aan en dan zet ik het meteen voor je terug. Dat is geen probleem! :)

Hoi Ppalaio,

Dat is niet heel handig inderdaad! Kan je app even verwijderen en opnieuw installeren? Dat zou alles moeten oplossen! Houd je ons op de hoogte? 😃
Zit weer in Londen, en weer werkt de verbruikstatus niet goed, de gegevens lopen een week achter.
Zo laat het verbruik zich moeilijk controleren. Is dit een structureel probleem bij T-mobile?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Beja2,

Goed dat je even aan de bel trekt!

Zou je kunnen aangeven wat er nu precies niet goed loopt? Ik zie gesprekken namelijk wel terug in de specificatie van My T-Mobile en het dataverbruik zie ik ook terug. Is de 58 MB al van een tijd geleden? In de roamingstatus staat nu namelijk 58 MB over van de 100 en dit is behoorlijk up-to-date, namelijk 4 juli 2017 15:11. Het kan soms even duren voor de gegevens door worden gezet van uit het buitenland, zodat wij dit kunnen verwerken in de app en op de website van My T-Mobile.

Mocht je ergens anders tegenaan lopen, laat het dan gerust weten! We helpen je er dan graag bij verder! 🙂

Reageer