Vraag

Verbruiksstatus werkt voor geen meter

  • 25 juli 2016
  • 1 reactie
  • 108 Bekeken

Waarom krijg ik elke keer als ik mijn verbruiksstatus wil nakijken te zien dat deze niet beschikbaar is en dat de gegevens 17! Dagen oud zijn.
Dit slaat nergens meer op. T mobile moet echt beter zijn best doen. Het is echt te gek voor woorden. Wil ook mb s aanvullen werkt ook niet.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hi EdwinEdwin,

Ai.. ik kan mij voorstellen dat dit op de zenuwen gaat werken. 😞

Nou heb ik net op jouw My T-Mobile gekeken en ik zie dat je verbruiksstatus wel bijgewerkt is tot vandaag. Krijg je nog steeds deze foutmelding? Kijk je via de App of via de desktopversie van My T-Mobile?

Ik ben benieuwd naar je reactie. We helpen je graag zo snel mogelijk met het oplossen hiervan.

Reageer