Beantwoord

Verbruikstatus is niet zichtbaar

  • 23 december 2018
  • 1 reactie
  • 344 Bekeken

De verbruikstatus werkt niet. Hierdoor kan je bij onbeperkte data geen gratis dagaanvuller bestellen. Dit is al sinds gisteravond. Erg irritant want als je door je dagtegoed heen bent, heb je gewoonweg geen internet meer. Wanneer wordt dit opgelost??
icon

Beste antwoord door David 23 december 2018, 10:40

Hi @Corine1981,

Op het moment hebben we wat problemen met My T-Mobile. We werken er hard aan dit zo snel mogelijk opgelost te hebben. Updates delen we in dit topic, dus zodra we nieuws hebben laten we het daar weten. Excuus voor het ongemak!

Dit topic gaat op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi @Corine1981,

Op het moment hebben we wat problemen met My T-Mobile. We werken er hard aan dit zo snel mogelijk opgelost te hebben. Updates delen we in dit topic, dus zodra we nieuws hebben laten we het daar weten. Excuus voor het ongemak!

Dit topic gaat op slot.