Beantwoord

Vergoeding netwerkstoring

• 30 januari 2017
  • 6 reacties
  • 147 Bekeken

heb nu al 5 dagen geen bereik meer . op de storingskaart geeft het wel de storing aan, kan ik hier een vergoeding voor vragen.
ben door de facebookgebruiker van u doorverwezen naar hier
icon

Beste antwoord door Amy 31 januari 2017, 12:16

Hi all,

Ik heb net in dit forumtopic een update geplaatst over deze storing. Om het forum overzichtelijk te houden heb ik dit topic dan ook gesloten. Uiteraard kunnen jullie in het andere topic reacties achterlaten. Sorry voor het ongemak!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Beste Don-John,

Welkom op de forum van T-Mobile.
Wat vervelend dat je al een lange tijd een storing hebt met je mobiel en niet bereikbaar bent. Ik ga er vanuit dat je van alles al hebt geprobeerd met je telefoon. Simkaart eruit en weer in, je telefoon even een resetten en/of proberen met een andere simkaart, wat die dan doet.

Mocht dit alles nu niet hebben geholpen dan is er waarschijnlijk een storing en dan is het beste om deze te melden via de storing site. https://www.t-mobile.nl/dekking/storingen

Als je op deze bent en je hebt een storing, dan kan je daar klikken op MELD JE PROBLEEM. Deze gaat namelijk direct naar de juiste afdeling en dan kunnen ze er werk van maken. Zou je dat willen doen, dan hebben ze het daar binnen en dan moet het wel goed komen.

Uiteraard is het super vervelend om al enkele dagen geen bereik te hebben maar T-Mobile is er om het voor je op te lossen.
Heb alles nagekeken en op de storingshecker geeft het nog steeds storing aan
Vind het nu wel erg lang duren
Goedemorgen,

Zoals ik al schreef, op die site je storing melding!
Dan weten ze er in ieder geval van, zeker dat jij last hebt van die storing.

Gewoon blijven doen
Goedemorgen wij hebben nu al vanaf donderdag geen netwerk ze zeggen maar er is een storing ik zou graag een vergoeding tegenmoet komen dit duurd nu wel heeeel lang
Lees net dat er een topic is over storingen:
https://forum.t-mobile.nl/storingen-471/info-netwerkstoringen-264938
Reputatie 7
Badge +15
Hi all,

Ik heb net in dit forumtopic een update geplaatst over deze storing. Om het forum overzichtelijk te houden heb ik dit topic dan ook gesloten. Uiteraard kunnen jullie in het andere topic reacties achterlaten. Sorry voor het ongemak!