Beantwoord

Verificatie code komen niet binnen via sms

• 6 augustus 2018
  • 2 reacties
  • 646 Bekeken

De verificatie code van mailchimp komen niet meer binnen via sms. Wat te doen??
icon

Beste antwoord door Issam 7 augustus 2018, 12:01

Hey Chimpy,

Leuk dat je hier je vraag stelt. Minder leuk dat je geen sms'jes van mailchimp meer ontvangt.

Sinds wanneer ontvang je geen sms'jes? Wanneer heb je voor het laatst wel een sms ontvangen van Mailchimp? Kan je van andere mensen en instanties wel sms'jes ontvangen? Heb je jouw toestel al een keer opnieuw gestart om jezelf opnieuw op het netwerk aan te melden?

Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen? Probeer dan gelijk uit of je dan wel een sms kan ontvangen. Ik ben erg benieuwd naar je reactie Chimpy!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hi Chimpy, je had je geregistreerd op het forum met je 06-nummer waardoor deze voor iedereen te zien is, ik heb je gebruikersnaam daarom voor je aangepast. Één van mijn collega's zal je vraag zo snel mogelijk beantwoorden!
Reputatie 6
Badge +16
Hey Chimpy,

Leuk dat je hier je vraag stelt. Minder leuk dat je geen sms'jes van mailchimp meer ontvangt.

Sinds wanneer ontvang je geen sms'jes? Wanneer heb je voor het laatst wel een sms ontvangen van Mailchimp? Kan je van andere mensen en instanties wel sms'jes ontvangen? Heb je jouw toestel al een keer opnieuw gestart om jezelf opnieuw op het netwerk aan te melden?

Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen? Probeer dan gelijk uit of je dan wel een sms kan ontvangen. Ik ben erg benieuwd naar je reactie Chimpy!

Reageer