Beantwoord

Verschrikkelijk slechte ontvangst in Nijmegen

  • 26 september 2011
  • 5 reacties
  • 422 Bekeken

Hallo,

Ik heb een Blackberry 9300 curve met blackberry internet abonnement.

De laatste weken is de ontvangst van t-mobile in Nijmegen erg slecht. Hij heeft vaak geen ontvangst, of gaat ineens over tot GSM i.p.v. het 3G netwerk.
Op zulke momenten ben ik niet in staat om te pingen, te whatsappen, te smsen, te internetten en te bellen.

Een vriendin van mij heeft ook een BlackBerry met t-mobile abonnement, en heeft ook last van de slechte ontvangst.

Is hier iets over bekend?
icon

Beste antwoord door Ries 27 september 2011, 12:56

@nikkijanna1992
Welkom op het T-Mobile Forum!

De dekking op je woonadres is onlangs uitgebreid en ik vind het jammer om te lezen dat je hier geen profijt van hebt. Om gebruik te kunnen maken van de Blackberry diensten hoort je telefoon op GPRS of 3G te staan. Op GSM gaat dat inderdaad niet werken.

Wil je het formulier via de dekkingskaart invullen zodat een Netwerk Specialist je klacht kan onderzoeken? Graag 3 recente voorbeelden en de gehele postcode vermelden. Binnen 10 dagen ontvang je een persoonlijke reactie waarbij de uitkomsten van het onderzoek en oplossingen met je besproken worden.

@dlo244
Ik heb je in je [thread=138236]eigen topic[/thread] al een reactie gegeven.
Bekijk origineel

5 reacties

haha, hierover heb ik ook iets over geplaats,

telkens snachts ligt tmobile er uit.. iik heb er ook last van

ze zeggen dat dan tmobile's server overbelast is?

vind et allemaal maar raar,
Reputatie 5
@nikkijanna1992
Welkom op het T-Mobile Forum!

De dekking op je woonadres is onlangs uitgebreid en ik vind het jammer om te lezen dat je hier geen profijt van hebt. Om gebruik te kunnen maken van de Blackberry diensten hoort je telefoon op GPRS of 3G te staan. Op GSM gaat dat inderdaad niet werken.

Wil je het formulier via de dekkingskaart invullen zodat een Netwerk Specialist je klacht kan onderzoeken? Graag 3 recente voorbeelden en de gehele postcode vermelden. Binnen 10 dagen ontvang je een persoonlijke reactie waarbij de uitkomsten van het onderzoek en oplossingen met je besproken worden.

@dlo244
Ik heb je in je [thread=138236]eigen topic[/thread] al een reactie gegeven.
Bedankt voor het antwoord.

Hoe vind ik dit formulier?
Reputatie 6
Badge +9
@nikkijanna1992
http://www.t-mobile.nl/service-en-contact/bereik/dekkingskaart
Reputatie 7
@nikkijanna1992
Excuses dat we de link zijn vergeten!

@centaur
Bedankt voor het geven van de link. Ik heb je reputatiepunten gegeven voor het hartje. 🙂

Reageer