Beantwoord

Vertraging tijdens gesprekken


Kan het kloppen dat er een kleine vertraging op de lijn zit bij het bellen met T-Mobile? Ik ben overgestapt van KPN en daar heb ik dat nooit zo ervaren eigenlijk. Mensen aan de andere kant lijken mij wel iets later te horen bij bellen met T-Mobile.
icon

Beste antwoord door Jeffrey87 7 mei 2019, 12:16

Een vertraging op de lijn is niet gebruikelijk.

Als je 2 telefoons naast elkaar gebruikt is er altijd wel een hele minimale vertraging, maar met gewoon bellen zul je dit niet merken.
Bekijk origineel

18 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Een vertraging op de lijn is niet gebruikelijk.

Als je 2 telefoons naast elkaar gebruikt is er altijd wel een hele minimale vertraging, maar met gewoon bellen zul je dit niet merken.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Jvans1979,

Zoals Jeffrey87 ook al opmerkt, zouden de gesprekken gewoon soepel moeten verlopen. Ik zou daarom graag wat meer willen weten, zodat we je eventueel kunnen helpen met het verbeteren van de gesprekskwaliteit!

Kun je me vertellen of je de vertraging ervaart op specifieke locaties of overal? Gebeurt het bij het bellen naar verschillende telefoonnummers, of komt het vooral voor bij het bellen naar één of enkele telefoonnummers?

Laat het ons maar weten, dan gaan we kijken hoe we je verder kunnen helpen!
Het is naar alle nummers en op alle locaties. Ik kan naar mobiele nummers bellen of naar vaste nummers dat maakt geen verschil.

ik had zelf het vermoeden dat het zou komen omdat ik nu bel op 3G in plaats van 4G. Maar dat heeft er zeker niets mee te maken?
Reputatie 7
Badge +19
Wat ik zeker kan aanraden is een kruistest uitvoeren. Je test op dezelfde locatie en bellend naar hetzelfde nummer. Eerst met een ánder simkaartje (evt met andere provider) in jouw toestel en vervolgens mij jouw simkaart in een ander toestel. Is daar verschil in te merken?

Zo kunnen wie iets beter vaststellen of er echt verschil in zit en zo ja, dan kan ik dit eventueel doorzetten naar onze specialisten.

Ik hoor weer van je!
Probleem blijft...
Reputatie 7
Badge +20
Hi jvans,

Bedankt voor het doorgeven. Kun je aangeven van welk toestel jij gebruik maak? Kun je mij ook voorzien van 3 voorbeelden met datum en tijdstip waarop jij deze gesprekken voert, dan kan ik dit doorzetten naar onze technische afdeling. Zij gaan dan onderzoeken waardoor jij vertraging in gesprekken hebt.

Ik zie je voorbeelden graag tegemoet zodat we dit verder kunnen oppakken!
Beste Hajar,

Ik maak gebruik van een iPhone XS Max.

3 voorbeelden:
  • 15 mei 17:10 uur
  • 9 mei 17:19 uur
  • 7 mei 17:28 uur
Ik hoor het wel!

Groetjes Jasper
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jasper,

Dankjewel voor je gegevens. Ik heb direct een case aangemaakt en onze specialisten gaan dit verder onderzoeken! Het kan ook zijn dat ze je proberen te bellen, houdt er dan rekening mee dat ze met een privénummer bellen. Als je in de tussentijd nog andere vragen hebt, let me know!
Deze kan op slot. Is opgelost met nieuwe simkaart
Na 4 maanden???

Ik heb het zelfde probleem, kan het bij mij ook worden opgelost met een nieuwe simkaart?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Michael B 

We denken graag met je mee over een oplossing. Hiervoor hebben we wel meer informatie nodig. Ervaar je dit op specifieke locaties of overal? Gebeurt het bij het bellen naar verschillende telefoonnummers, of komt het vooral voor bij het bellen naar één of enkele telefoonnummers? Van welk toestel maak jij gebruik? Heb je de mogelijkheid om een ander simkaart in jouw toestel te testen en jouw simkaart in een ander toestel? Zo kunnen we controleren of het aan de simkaart of toestel ligt en zo weten we of we het kunnen oplossen met een nieuwe simkaart. 

Ik hoor graag van je!

Het gebeurd met al mijn gesprekken als ik zelf bel of gebeld wordt. Locatie maakt niet uit

 

Grt michael

Reputatie 7
Badge +20

Hi Michael,

 Heb je nog de mogelijkheid gehad om een ander simkaart in jouw toestel te testen en jouw simkaart in een ander toestel? Zo kunnen we controleren of het aan de simkaart of toestel ligt. Zodra we dat weten kan ik je een nieuwe simkaart opsturen, mocht dat nodig zijn. Ik hoor graag van je. 

Dit is al gebeurd, mijn vrouw heeft ook een T-Mobile abonnement. Hier zijn de problemen niet aan de orde.

 

Grt Michael

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Michael B 

Ik heb je een nieuwe simkaart opgestuurd. Deze ontvang je binnen 3 werkdagen thuis. Laat je even weten of het daarmee is opgelost? 

@Hajar dankjewel ik wacht de simkaart af en hoop dat het hiermee is opgelost.

 

Grt Michael

Reputatie 7
Badge +20

Graag gedaan, Michael. Hoor graag of het is opgelost!

Reageer