Beantwoord

Voicemail uitzetten

• 25 juli 2018
  • 8 reacties
  • 543 Bekeken

Ik heb mijn voicemail meerdere malen uitgezet via de app en sms. Daarna heb ik mijn beltijd opgeschroefd via een speciale SMS code tot 30 seconden. Sindsdien gaat de telefoon na de langere beltijd en bij niet opnemen standaard op de voicemail. Een T-Mobile medewerker via de chat heeft geprobeerd om dit op te lossen, tot nu toe zonder resultaat. Graag wil ik alsnog de voicemail definitief laten uitschakelen.
icon

Beste antwoord door Jaimy 26 juli 2018, 11:39

Hoi YellowKever,

Ik ga direct met jou meekijken! Dit zou natuurlijk gewoon lekker uitgeschakeld moeten kunnen worden.

Ik heb jouw nummer er in ons systeem bijgepakt en via die weg de Voicemail uitgeschakeld. Zou je jouw toestel ook eens opnieuw willen opstarten? Is het nu goed doorgevoerd en krijg je geen voicemail meer?

Mocht dat niet het geval zijn, dan ga ik dit uiteraard voor je doorzetten, maar ik ga er vanuit dat alles nu werkt zoals het moet. Ik hoor het van je. ☺

Fijne dag gewenst!
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi YellowKever,

Ik ga direct met jou meekijken! Dit zou natuurlijk gewoon lekker uitgeschakeld moeten kunnen worden.

Ik heb jouw nummer er in ons systeem bijgepakt en via die weg de Voicemail uitgeschakeld. Zou je jouw toestel ook eens opnieuw willen opstarten? Is het nu goed doorgevoerd en krijg je geen voicemail meer?

Mocht dat niet het geval zijn, dan ga ik dit uiteraard voor je doorzetten, maar ik ga er vanuit dat alles nu werkt zoals het moet. Ik hoor het van je. ☺

Fijne dag gewenst!
Hallo Jaimy, helaas, de voicemail is nog steeds actief. Graag verneem ik je oplossing.
Reputatie 7
Badge +20
Hi YellowKever,

Ik heb je voicemail nogmaals uitgezet. Zou je eens opnieuw je toestel kunnen starten en controleren of die nu wel echt uitstaat?

Ik hoor graag van je!
Dag Hajar, nog steeds staat mijn voicemail aan ....
Reputatie 7
Badge +19
Hoi YellowKever,

Kan het zijn dat je telkens na het uitschakelen weer belt naar 1233? Als je namelijk hebt gebeld naar 1233, gaan onze systemen ervan uit dat je de service weer wilt gebruiken. Daarom wordt de voicemailbox opnieuw aangemaakt en de doorschakeling naar de voicemail geactiveerd. Ik raad je dus aan nogmaals de voicemail uit te schakelen en vervolgens niet meer te bellen naar 1233 (mocht dit het geval zijn geweest).

Ik hoor graag van je of dit wellicht de oorzaak was en anders gaan we uiteraard verder met je meekijken tot het is opgelost!
Dag Jaimy, zeker niet, ik wil er definitief van af en ga dan niet meer bellen met 1233.

Nogmaals, de problemen zijn ontstaan toen ik via een speciale sms-code de rinkeltijd van mijn telefoon heb verlengd naar 30 seconden. Na die 30 seconden gaat de telefoon nu nog steeds standaard over op mijn voicemail.

Kom op T-Mobile, even de knappe koppen bijelkaar en oplossen dit probleem ...
Reputatie 7
Badge +20
Hi,

Dankjewel voor je reactie. Ik heb een case aangemaakt en dit doorgezet naar de technische afdeling. Zij gaan dit verder onderzoeken en oplossen voor je. Je kan binnen 7 dagen een terugkoppeling verwachten.
Reputatie 6
Bij mijn vrouw hetzelfde probleem, is er een oplossing gekomen???

Gelukkig werkte die code bij mij niet.

Reageer