Beantwoord

Voor de zoveelste keer slecht bereik!

  • 5 oktober 2015
  • 6 reacties
  • 192 Bekeken

Hallo,

Ik heb inmiddels al meerdere keren een dekkingsklacht ingediend, eerst voor mijn thuis locatie, daarna nog een keer & voor mijn werklocatie. 3keer Contact gehad met het netwerkteam maar nog steeds geen oplossing. Ik betaal nu al sinds december 2014 voor een duur 4G abbonement terwijl dat er NIET is? Telkens hetzelfde antwoord weer : jaa ik zie geen problemen op de kaart en het zou moeten werken blablabla. Er werd mij zelfs verteld dat het wel werkt, maar ik gewoon 3G op me telefoon zal zien ipv het 4G tekentje?!Vandaag de dag nog steeds geen 4G hier! En ook op andere locaties waar ik zo nu en dan kom niet. Postcodes : 7261, 7345 4315. Tevens is het bereik op die locaties sowieso niet best! Al meerdere keren mijn instellingen hersteld , nieuwe simkaart, andere telefoon noem maar op. Bereik blijft drama. Ook onderweg naar mijn werk. Ik ben eigenlijk helemaal klaar met tmobile dingen beloven en NIET nakomen! Landelijke 3G & zelfs in juni werd mij al 4G dekking beloofd door jullie verkoper. Ook al eens 500mb vergoeding gekregen omdat het bereik niet "optimaal" was. Zoals gezegd ik betaal nu al sinds december 2014 voor een dienst die jullie NIET leveren.

Gr W ter Maat
icon

Beste antwoord door Hajar 7 oktober 2015, 11:09

Hi Wouter,

Welkom op het T-Mobile forum!

Wat vervelend dat je bereik zo slecht is. Ik zie inderdaad dat er verschillende onderzoeken plaats hebben gevonden.

De locatie 7261 bevindt zich in de Veluwe in een beschermd natuurgebied waar geen masten geplaatst mogen worden. Doordat het een dicht bebost gebied is, staat de dichtstbijzijnde mast op 3.5KM afstand. Daar is de dekking dus inderdaad niet optimaal en dus kun je hinder ervaren.

Op de andere 2 locaties die je hebt aangegeven is de dekking ook niet zo goed en daar bieden wij ook geen 4G netwerk. Je kunt voor deze locaties nog een dekkingsklacht indienen zodat we kunnen kijken wat we voor je kunnen betekenen.

Kun je ons misschien nog andere voorbeelden geven van andere locaties waar je slecht bereik hebt?

Nogmaals ik vind het erg vervelend voor je en we denken graag mee voor een oplossing!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Wouter,

Welkom op het T-Mobile forum!

Wat vervelend dat je bereik zo slecht is. Ik zie inderdaad dat er verschillende onderzoeken plaats hebben gevonden.

De locatie 7261 bevindt zich in de Veluwe in een beschermd natuurgebied waar geen masten geplaatst mogen worden. Doordat het een dicht bebost gebied is, staat de dichtstbijzijnde mast op 3.5KM afstand. Daar is de dekking dus inderdaad niet optimaal en dus kun je hinder ervaren.

Op de andere 2 locaties die je hebt aangegeven is de dekking ook niet zo goed en daar bieden wij ook geen 4G netwerk. Je kunt voor deze locaties nog een dekkingsklacht indienen zodat we kunnen kijken wat we voor je kunnen betekenen.

Kun je ons misschien nog andere voorbeelden geven van andere locaties waar je slecht bereik hebt?

Nogmaals ik vind het erg vervelend voor je en we denken graag mee voor een oplossing!
Ik heb al meerdere malen een dekkingsklacht ingediend zoals hier boven vermeld blijf ermee bezig. Heb de postcodes bijv zo niet waar ik slecht bereik heb, mede doordat ik daar niet vaak kom/ben. Het gaat me vooral om bovengenoemde postcodes, de postcode op de Veluwe heb ik idd terugkoppeling van gekregen en daar kan ik me in vinden. Het me er vooral om dat ik betaal voor bijv 4G en landelijke dekking en dat dus niet heb/krijg. En jullie mogen eerlijk weten, ik zit er over na te denken mijn contract te ontbinden.
En nog steeds geen oplossing niet via hier, via telefoon , via social media , helemaal niks. Ik verwacht dat toch zeker van een groot telecom bedrijf.
Hey Wouter,

Beste vervelend dat dit steeds gebeurt. Misschien is het mogelijk het contract te laten ontbinden aangezien je geen gebruik kan maken van de service. Ik weet dat dit soms wel mogelijk is bij KPN als er geen dekking is, ik weet niet of T-Mobile dit ook heeft. Misschien kan je dit ook aan de klantenservice persoonlijk via de telefoon vragen (als je bereik hebt).
Beste Kevin,

Volgends moet dit ook kunnen bij t-mobile, en dat is ook wel een hele goede optie in dit geval als je het mij vraagt! Telkens hetzelfde gezeur en afstandelijke oplossingen. Ben er toch ook echt klaar mee. En hoop dat t-mobile nu wél met een goede oplossing komt met bijvoorbeeld dit inderdaad.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Wouter,

We zijn hard bezig met de optimalisatie van het 4G-netwerk en de landelijke dekking! Ik zie ook dat er op postcode 7621 vorige week een frequentiewijziging heeft plaatsgevonden waardoor de komende tijd er een verbetering van het netwerk op zou moeten treden.

Ik zie ook in ons systeem dat er 3 netwerkklachten zijn ingediend, waarvan 2 over dezelfde locatie/problemen. Onze netwerkafdeling heeft ook contact met je proberen op te nemen om je problemen te bespreken, maar helaas is dit niet gelukt. Persoonlijk raad ik je aan om nog eenmaal een dekkingsklacht in te dienen van de 3 locaties die je hierboven noemt, zodat onze netwerkspecialisten dit onderzoek in zijn geheel op kunnen pakken en kunnen kijken wat ze jou kunnen bieden.

Hopelijk kunnen zij je dan een passende oplossing bieden, maar als je in de tussentijd nog vragen voor ons hebt, dan horen we dat ook graag!

Reageer