Beantwoord

Waarom duurde de 4G-uitrol bij T-Mobile langer?



Toon eerste reactie

278 reacties

Ik had er eerst ook last van. Slecht bereik weg vallende verbinding. Nu moet ik zeggen dat T-mobile vorig jaar een extra mast in de buurt geplaatst heeft en dit heeft alle problemen voor mij opgelost. Het enige wat ik kan aanraden aan de meeste mensen is gebruik de netwerk meter van T-mobile en stuur deze gegevens door. Hier kunnen ze en doen ze wat mee.
Landelijke dekking??? In Berg en Dal 6571 BV is er geen bereik van T-mobile.
Reputatie 3
Badge +2
Hoi mjmbennink,

Welkom op het forum van T-Mobile!

Ik begrijp dat gewoon wilt kunnen bellen en gebruik wilt kunnen maken van internet. Ik wil je heel graag helpen om uit te zoeken wat ervoor zorgt waardoor jij een mindere netwerkervaring hebt.

Ik zie op de dekkingskaart dat de dekking niet optimaal is. Ik heb een case voor je aangemaakt. Een netwerkspecialist zal gaan uitzoeken wat het probleem is. De terugkoppeling verloopt via mij en ik zal je zelf via het forum voorzien van een update! Ik zou je willen vragen om dus even geduld te hebben, we zijn hard aan het werk voor je.

Als je in de tussentijd nog ergens anders vragen over hebt, ik help je graag!

Reageer