Beantwoord

Wanneer is de storing klaar??

  • 3 oktober 2019
  • 4 reacties
  • 345 Bekeken

Vanaf 11 u vanochtend kan ik niet bellen /gebeld worden en heb ik geen internet. Heel grappig dat volgens de kranten de storing maar 45 min geduurd heeft, maar bij mij dus niet. Dit is echt een groot probleem! Kan alleen op internet via WiFi. Ben een moeder. Wat als er een dokter gebeld moet worden? Gaat niet! Alleen 112 als je geluk hebt.
Kan geen klantenservice bellen en in de community wordt niet door een medewerker gereageerd op mijn vragen.
De chat bestaat uit een robot die, hoor sarcastisch, als tip geeft om de klantenservice te bellen.
Op de site van jullie is niks te vinden over storingen en zou er bij mij in Arnhem geen storingen zijn en een perfecte dekking. Helaas is dat niet het geval!
Telefoon aan /uit, simkaart in een andere telefoon, netwerk resetten, telefoon tijdelijk op vliegtuig modus... Alles is al geprobeerd en niks werkt.
Wanneer gaan jullie juiste info geven 't mobile en klanten laten weten wanneer het weer werkt??
icon

Beste antwoord door David 4 oktober 2019, 12:08

Hoi @Rosedesable1979,

De storing die gister aan de gang was is inderdaad gister vrij snel ook weer opgelost. Ik heb het ook nog even nagevraagd bij onze netwerkspecialisten en zij geven ook aan dat het overal is opgelost, ook in Arnhem. De problemen die je ervaart lijken daar dus geen onderdeel van te zijn.

Ik heb ook nog gevraagd of mijn collega's in Arnhem (daar is ook een kantoor van T-Mobile) hinder ondervinden in Arnhem, maar zij ervaren dit niet, dus het lijkt niet om de dekking te gaan.

Ervaar je de problemen overal of slechts op één locatie? Het komt over alsof je nergens in Arnhem een verbinding hebt, klopt dat? In dat geval gaat het hoogst waarschijnlijk om een defecte simkaart, ook gezien het resultaat van de kruistest.

Je kunt even langs een T-Shop gaan om een nieuwe simkaart op te halen. Zij kunnen deze direct voor je activeren en meekijken of het probleem dan daadwerkelijk opgelost is.

Ik hoor graag van je of het uiteindelijk dan toch is opgelost!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Hallo @Rosedesable1979

De storing is reeds opgelost ik verwijs je door naar de klanteservice omdat je nog problemen ervaart.

Succes!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi @Rosedesable1979,

De storing die gister aan de gang was is inderdaad gister vrij snel ook weer opgelost. Ik heb het ook nog even nagevraagd bij onze netwerkspecialisten en zij geven ook aan dat het overal is opgelost, ook in Arnhem. De problemen die je ervaart lijken daar dus geen onderdeel van te zijn.

Ik heb ook nog gevraagd of mijn collega's in Arnhem (daar is ook een kantoor van T-Mobile) hinder ondervinden in Arnhem, maar zij ervaren dit niet, dus het lijkt niet om de dekking te gaan.

Ervaar je de problemen overal of slechts op één locatie? Het komt over alsof je nergens in Arnhem een verbinding hebt, klopt dat? In dat geval gaat het hoogst waarschijnlijk om een defecte simkaart, ook gezien het resultaat van de kruistest.

Je kunt even langs een T-Shop gaan om een nieuwe simkaart op te halen. Zij kunnen deze direct voor je activeren en meekijken of het probleem dan daadwerkelijk opgelost is.

Ik hoor graag van je of het uiteindelijk dan toch is opgelost!
Heb ik uiteindelijk gedaan inderdaad. Helaas heb ik 3 medewerkers van de klantenservice moeten spreken voor er eens iemand op het idee kwam dat het mijn simkaart kon zijn. Heeft dus een hele dag geduurd en alles bij elkaar ruim 60 min bellen en wachten aan d tel.... Beetje jammer. Maar gelukkig wel goed geholpen door de laatste dame en de meneer in de winkel.
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Rosedesable1979,

Dat is inderdaad wel erg spijtig, jammer dat het zo lang moest duren. Gelukkig ben je in de winkel en aan de lijn uiteindelijk toch goed geholpen en is het opgelost!

Alvast een goed weekend!

Reageer