Beantwoord

Wat als je geen verbinding hebt ?

• 3 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 287 Bekeken

Wat als je geen verbinding hebt?
Er zijn mensen die niet weten dat er een conmunity chat online bestaat. En ze weten niet wat er is gebeurd! Of wat ze moeten doen. Ze denken dan misschien dat het ligt aan hun telefoon, en als dat niet is willen ze wel misschien bellen naar de t-mobile service maar ook dat zou niet kunenen in verband met de verbinding. Hoe zouden we dit op kunnen lossen dat het makkelijker wordt voor de volgende keer als er weer geen verbinding is?
1 misschien een bericht naar alle klanten over storingen. Of ??
icon

Beste antwoord door CrisTien 3 oktober 2019, 15:31

Goedemiddag @Mrwedervoort Welkom in de community van T-mobile.

Misschien kan TM iets met jouw tip, 👍🏻 hoewel zo’n grote stroring altijd wel gelijk in de Krant staat.
Volgens mij heeft het oplossing van zo’n nare storing meer prioriteit dan de mailserver en of de Sms server overbelasten.
Mails/SMS komen ook niet altijd gelijk aan (helaas) En wat als je geen verbinding met Internet hebt,. Dan kan Tm sturen wat ze willen maar dan komt het ook niet aan!
Groetjes!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag @Mrwedervoort Welkom in de community van T-mobile.

Misschien kan TM iets met jouw tip, 👍🏻 hoewel zo’n grote stroring altijd wel gelijk in de Krant staat.
Volgens mij heeft het oplossing van zo’n nare storing meer prioriteit dan de mailserver en of de Sms server overbelasten.
Mails/SMS komen ook niet altijd gelijk aan (helaas) En wat als je geen verbinding met Internet hebt,. Dan kan Tm sturen wat ze willen maar dan komt het ook niet aan!
Groetjes!
Reputatie 5
Badge +4
Hallo @Mrwedervoort

Tijdens de storing waar ik zelf geen last van had las ik al verschillende artikelen over dat er een netwerk storing is bij T-Mobile.
Tijdens zo een storing heb je meestal geen netwerk dus is een sms niet zo handig. Dit wordt wel vrijwel meteen gerapporteerd in het nieuws of op de community dus komdn mensen er wel achter.

Reageer