Vraag

Website niet bereikbaar via 4G

  • 21 maart 2017
  • 18 reacties
  • 1104 Bekeken

Waaróm is een site bij mij niet bereikbaar?
Via de Wi-Fi wel en met andere telefoons ook .
Ik gebruik een s7 Edge..
Ook via een andere browser lukt het me ook niet..
Heelllluuuupppp

18 reacties

Reputatie 2
Badge +3
Waarschijnlijk blokkeert de hoster van die website IP-adressen van T-Mobile. Je kunt even navraag doen bij die partij.

Of T-Mobile moet hen even lief aankijken en dit onderzoeken... :)

EDIT: Ik zie nu dat een DNS changer wél werkt. Dan lijkt het erop dat T-Mobile de website niet goed kan resolven.
Wat kan ik t mobile vragen om het op te lossen?
Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Welke website is niet bereikbaar? Het kan natuurlijk een technisch probleem zijn (waarschijnlijk een DNS server die niet goed werkt, zoals Rolf suggereert)

Groet,
Hallo terug en bedankt...
Het gaat om
Www.film-paleis.me
Overal te benaderen behalve op mijn eigen telefoon met 4g.
Reputatie 6
Badge +17
Ik kan het prima benaderen op 4G. Zou je eens een screenshot van de foutmelding willen plaatsen?
Hoe kan ik een screen shot erbij plaatsen
Reputatie 6
Badge +17
Dat kan (helaas) niet op de mobiele website. Je moet even de desktop versie opvragen, dan kun je wel een screenshot toevoegen.
Hopelijk lukt het zo
Niemand een oplossing????
Reputatie 6
Badge +17
Het ligt waarschijnlijk aan de DNS server van T-Mobile, aangezien er meerdere mensen niet op kunnen.
Je kunt het beste even wachten op een T-Mobile medewerker, dit duurt gemiddeld 24-48 uur.
Oké. Dan wacht ik het even af. Hopelijk lezen ze het mee.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Vectrakim,

Heb je al contact gehad met de webhost? Die moet eerst controleren of DNSsec certificaten niet zijn verlopen en of ze nog geldig zijn. Als de DNSsec certificaten zijn verlopen of niet geldig zijn dan kun je de pagina inderdaad niet openen via ons netwerk. T-Mobile is redelijk streng met DNSsec certificaten. Mocht alles in orde zijn dan gaat T-Mobile dit verder onderzoeken.

Ik hoor graag van je.
Ik heb ze een mail gestuurd.. maar waarom kan ik dan met andere telefoons er wel in?
Simyo kpn en gewoon wifi?
Ik wacht op hun antwoord en dan hoor je hun reactie.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Vectrakim,

Dat gaan we dus nu achterhalen of het DNSsec probleem bij de host ligt. We zien je reactie graag tegemoet. 🙂
Dat DNSSEC verhaal klopt niet. Mijn vriendin kan met haar iOS devices ook niet op
mail.jult.nl
komen, niet per browser, niet per mail.
Er is niets mis met dit domein;
DNSSEC voor dit domein is 100% in orde: https://dnssec-debugger.verisignlabs.com/mail.jult.nl
https://ip6.nl/#!jult.nl
http://multirbl.valli.org/lookup/91.228.53.46.html
Reputatie 6
Badge +11
Er zijn genoeg werkende (grote) sites o.a. npo.nl en google.com waarvan DNSSEC niet in orde is, dus er moet nog een ander selectie mechanisme actief zijn in het wel of niet werken en/of doorlaten van sites. Let wel dat deze checks via 4G voor Thuis zijn.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi jult,

Ik ga het voor je navragen! Zodra ik hier antwoord op heb ontvangen, laat ik het je weten!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jult,

We hebben het voor je nagevraagd en onze specialist ziet dat die DNSSEC van het domein jult.nl inderdaad wel op orde is. Ervaar je nog steeds problemen via de T-Mobile data verbinding? Zo ja, dan gaan wij een case aanmaken en dan gaan onze netwerkspecialisten dit onderzoeken. Ik hoor graag van je.

Reageer