Beantwoord

Weinig bereik nieuwe telefoon

• 6 april 2018
  • 1 reactie
  • 106 Bekeken

Hoi,

Ik heb sinds een paar dagen een nieuwe telefoon (iPhone 6s plus), nu heb ik minder bereik dan met mijn oude toestel (Samsung s5 neo). Hoe kan dit?

Ik heb de nieuwe simkaart geactiveerd die ik erbij kreeg.
icon

Beste antwoord door David 9 april 2018, 14:16

Hoi Ewiltjer1987,

Aiii, je wilt natuurlijk wel vol kunnen genieten van jouw nieuwe iPhone! :S

Zou je als eerste aan kunnen geven waar je het verschil in merkt? Zit dit bijvoorbeeld in de snelheden die je met de S5 Neo kon halen ten opzichte van wat je nu haalt met de 6S Plus of ervaar je problemen die je eerst niet had? Er kan natuurlijk altijd verschil zitten tussen 2 telefoons, de ene telefoon is de ander niet. Als we iets meer informatie hebben over de problemen die je ervaart, dan kunnen we beter nagaan of dit aan het netwerk of de telefoon zelf ligt.

Test voor de zekerheid ook nog even of de simkaart wel helemaal optimaal is. Het is weliswaar een nieuwe sim, maar het kan natuurlijk altijd zo zijn dat er iets mis mee is gegaan en dat het wel aan de simkaart ligt. Zo weten we dat ook gelijk zeker! :)

Ik ben benieuwd naar jouw reactie en we gaan dit tot op de bodem uitvogelen!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Ewiltjer1987,

Aiii, je wilt natuurlijk wel vol kunnen genieten van jouw nieuwe iPhone! :S

Zou je als eerste aan kunnen geven waar je het verschil in merkt? Zit dit bijvoorbeeld in de snelheden die je met de S5 Neo kon halen ten opzichte van wat je nu haalt met de 6S Plus of ervaar je problemen die je eerst niet had? Er kan natuurlijk altijd verschil zitten tussen 2 telefoons, de ene telefoon is de ander niet. Als we iets meer informatie hebben over de problemen die je ervaart, dan kunnen we beter nagaan of dit aan het netwerk of de telefoon zelf ligt.

Test voor de zekerheid ook nog even of de simkaart wel helemaal optimaal is. Het is weliswaar een nieuwe sim, maar het kan natuurlijk altijd zo zijn dat er iets mis mee is gegaan en dat het wel aan de simkaart ligt. Zo weten we dat ook gelijk zeker! :)

Ik ben benieuwd naar jouw reactie en we gaan dit tot op de bodem uitvogelen!

Reageer