Beantwoord

wel 4G geen internet

Hallo,

Ik heb sinds deze middag wel 4G/3G op mijn display, maar geen internet!
Toestel (Iphone 5S) meermaals een harde reset gegeven, en alle netwerkinstellingen reset, helaas zonder resultaat.
Mijn moeder heeft ook T-mobile, en heeft wel internet met 4G ( weliswaar een ander type toestel).

Waar kan dit aan liggen?

Mvg Wendy
icon

Beste antwoord door Amy 3 augustus 2015, 12:49

Hey Wendy,

Goed dat je hier je vraag stelt! Ik zie dat je momenteel al door je databundel heen bent en door je MB-aanvullers. Wanneer je bundels op zijn maak je automatisch gebruik van langzaam internet met een maximaal snelheid van 64 KB/ps. Hiermee kun je nog wel WhatsApp'en maar gewoon surfen op het internet, filmpjes kijken of muziek streamen lukt hier niet mee. Wel heb je gewoon verbinding met ons 4G netwerk, vandaar dat je dat wel in je beeld ziet staan.

Je zou er voor kunnen kiezen nogmaals een MB-aanvuller aan te schaffen of te wachten tot morgen, dan ontvang je jouw nieuwe tegoed voor aankomende maand! 😉

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Bekijk origineel

10 reacties

Wat is je postcode? Staat er wellicht een storing voor jouw postcode op de storingspagina?
Bedankt voor je reactie. Neen, geen melding van storing helaas...heel de dag met mijn ma wezen shoppen in Amsterdam. Zij wel internet T-mobile +4G en ik niet............
Hoi Wendywendy8888, welkom op het forum.

Werkt de simkaart wel in een ander toestel? Kun je dan wel internetten?
Zou je ook een andere simkaart in de iphone kunnen testen?
Ik heb tot voor kort een buitenlandse sim met 4G en dat werkte prima! Sinds eergister nieuwe sim van T mobile, kan het aan de simkaart liggen?
Kun je wel gewoon bellen en sms'en? Dan zou het ergens anders in gezocht kunnen worden, met zo'n nieuwe simkaart lijkt het me sterk dat het daaraan zou liggen.
Bellen en sms en dus wel. Alleen geen internet wel 4G en 3G display
Ik heb helaas dermate weinig verstand van iphones dat ik nu ook van weinig nut ben. Ik kan wel vast beginnen met de standaard vragen. ;)
Geeft 'ie een foutmelding? Zo ja, wat staat er?
Nee geen foutmelding maar er wordt geen connectie gemaakt met data.
Denk dat ik morgen maar nog een keer bel...
Bedankt !!
Er zijn wel mensen hier op het forum die een hoop van iphones af weten, grote kans dat die je wel kunnen helpen, mocht het telefonisch niet lukken. Je kunt eventueel een kijkje nemen in het stukje 'apple' hier op het forum, daar staat misschien iets wat je verder helpt.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Wendy,

Goed dat je hier je vraag stelt! Ik zie dat je momenteel al door je databundel heen bent en door je MB-aanvullers. Wanneer je bundels op zijn maak je automatisch gebruik van langzaam internet met een maximaal snelheid van 64 KB/ps. Hiermee kun je nog wel WhatsApp'en maar gewoon surfen op het internet, filmpjes kijken of muziek streamen lukt hier niet mee. Wel heb je gewoon verbinding met ons 4G netwerk, vandaar dat je dat wel in je beeld ziet staan.

Je zou er voor kunnen kiezen nogmaals een MB-aanvuller aan te schaffen of te wachten tot morgen, dan ontvang je jouw nieuwe tegoed voor aankomende maand! 😉

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Reageer