Beantwoord

Wel bellen en sms'en kunnen maar niets ontvangen!


Vandaag de hele dag al, kan ik bellen en ook sms'jes versturen, maar ik kan niets ontvangen! Mensen krijgen de Voicemail gelijk als ze mij bellen, en sms'jes gaan er bij hun gewoon niet uit! Al met verschillende netwerken en nummers geprobeerd, en het probleem is mij een raadsel! Graag z.s.m een oplossing voor dit probleem!
icon

Beste antwoord door Ries 21 juni 2011, 10:24

@O-onder
Welkom op het T-Mobile Forum!

Ervaar je deze problemen in Amsterdam?
Momenteel zien we meer van deze klachten binnen komen uit Amsterdam en het heeft de hoogste prioriteit. Zodra we een update ontvangen dan laten we je dit weten. Excuses voor het ongemak wat je nu ervaart!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

19 reacties

Reputatie 5
@O-onder
Welkom op het T-Mobile Forum!

Ervaar je deze problemen in Amsterdam?
Momenteel zien we meer van deze klachten binnen komen uit Amsterdam en het heeft de hoogste prioriteit. Zodra we een update ontvangen dan laten we je dit weten. Excuses voor het ongemak wat je nu ervaart!
Reputatie 2
Ik heb ongeveer hetzelfde probleem. Anderen smsen is geen probleem (al krijg ik geen ontvangstbevestiging terwijl deze wel aanstaat). De ander krijgt mijn sms pas een stuk later en ik kan geen smsjes van anderen ontvangen. Bellen lukt bij mij wel. Aangezien ik meer sms dan bel is dit wel vervelend. Ik kom uit Eindhoven, weet niet of er daar ook eventuele problemen zijn?
Reputatie 4
Zoals boven al wordt aangegeven kan dat mogelijk een netwerkfout zijn.
Wat misschien ook helpt is om de telefoon even helemaal uit te zetten, de simkaart uit de telefoon te halen, dan weer erin doen en dan weer aanzetten.
Vraag me niet waarom, maar in de winkel heb ik dit truucje een aantal keer toegepast, en het werkt wonderenswaardig vaak!
Reputatie 2
Heb ik al gedaan, het werkt niet. Ja, ik had het gelezen van de netwerkproblemen. Daarom vroeg ik of het ook omgeving Eindhoven was. Dan weet ik dat het niet aan mijn telefoon ligt maar aan het netwerk.

Reputatie 5
@Allemaal
We hebben de update ontvangen dat het probleem is opgelost. Als jullie de problemen nog ervaren zouden jullie je toestel helemaal uit en aan willen zetten?
Op de iPhone zou je netwerkinstellingen kunnen herstellen: Instellingen ► Algemeen ► Stel opnieuw in ► Herstel netwerkinstellingen. (let op! Wi-Fi wachtwoorden dien je opnieuw in te stellen!)
Als je een BlackBerry hebt dan zou je een battery pull kunnen doen. Toestel aan, batterij voor enkele minuten eruit en weer terug plaatsen. Je voert dan een reset uit op je BlackBerry.

@peetjhee
De problemen waren alleen in Amsterdam.
Als je problemen met het netwerk blijft houden dan wil ik je vragen om het formulier via de dekkingskaart in te vullen. Graag 3 voorbeelden vermelden in het formulier zodat we gerichter je klacht kunnen oppakken. Een Netwerk Specialist zal je melding oppakken en binnen 10 werkdagen ontvang je hier een reactie op.
Ries, ik heb precies hetzelfde probleem sinds gisteren. Ik kan niet gebeld of gesmst worden, vaak komen smsjes 3 uur later aan en krijg ik ook berichten dat er een oproep is gemist. Het word alleen maar slechter en tot nog toe heb ik er last van. Locatie is Amsterdam!
Reputatie 2
@Ries

Ik zal eerst eventjes proberen om mijn toetsel uit en aan te zetten. Thanks anyway! Ik neem aan dat dit voor een samsung ook gewoon geldt?
Reputatie 2
NIet geholpen bij mij. Ontvang nog steeds geen smsjes die wel zijn verzonden. Erg vervelend dit! Heb hier sinds gisteren last van. Ik wacht nog even af en anders vul ik de dekkingskaart in.
Reputatie 2
Toch nog even een reactie vanuit mijn kant. Ik kan wel gebeld worden en zelf bellen. Ook kan ik smsen zonder ontvangstbevestiging. Het enige probleem is dat ik geen smsjes ontvang.

Ries, kan hier ook een andere oorzaak voor zijn dan het netwerk? De andere punten kan ik namelijk wel, en ik heb wel vol bereik. Misschien iets met mijn instellingen dat ik -onbewust- iets heb veranderd? Ik ben een Samsung Galaxy Ace.

Bedankt!
Reputatie 5
@peetjhee
Bedankt voor je terugkoppeling!
Doet me goed om te lezen dat je alweer kan bellen en gebeld worden. Ik heb een reset uitgevoerd op het netwerk en wil je na het lezen van dit bericht je toestel helemaal uit en aan willen zetten? Wil je laten weten of het geholpen heeft?

@Alper23
Heb je je toestel ook al een keer helemaal uit en aangezet? Ik heb de postcode van je woonadres gecontroleerd maar ik zie geen problemen met zendmasten.
Reputatie 2
@Ries

Thanks, hij doet het weer! Held!!

Nu mn ontvangen berichten gaan lezen haha! Super bedankt!
Reputatie 5
@peetjhee
Bedankt voor je terugkoppeling! Toch niet teveel berichten ontvangen he? Anders ben je nog wel even bezig!



Zou je zo vriendelijk willen zijn om een reactie als beantwoord te markeren zodat andere forumleden weten dat je vraag is beantwoord?
Reputatie 4
@Ries,

hoe geef je aan dat je vraag beantwoord is? Door op 'Antwoord' te klikken in het betreffende kadertje?
Reputatie 2
Dat zie ik inderdaad ook nergens staan hoe ik dat kan doen?
Reputatie 5
@peetjhee, pjb1950
Je klikt op 'Markeer als antwoord' rechtsonder een bericht.

Reputatie 4
begrepen!!
Reputatie 4
ik heb nu op antwoord rechtsonder geklikt; er staat trouwens niet "markeer als antwoord"; en er gebeurt dus niets in de zin van dat er bij het eerste bericht van de topic komt te staan "beantwoord" met de tekst van het antwoord daarbij. kortom, ik kan "Markeer als antwoord" nergens vinden!
Reputatie 5
@pjb1950
Alleen de topic starter kan de vraag als beantwoord markeren.

Reputatie 4
Dank je Ries! Weer wat geleerd!