Vraag

Wel streepjes maar niet kunnen bellen

• 30 september 2014
  • 3 reacties
  • 104 Bekeken

Sinds gisteren kan ik in buurt van Oldenzaal niet meer of bijna niet meer bellen (ook internet functioneerd bijna niet) ondanks het feit dat mijn mobiele telefoon 2 a 3 van de 5 "streepjes" heeft. Wanneer ik eindelijk kan bellen wordt het gesprek binnen de 5 minuten afgekapt. Afgelopen weken was het allemaal ok en geen problemen pp deze lokatie maar sinds gisteren dus een verandering.

De dekkingskaart van Tmobile zegt dat de dekking op deze plek paars is (ga ervanuit dat dit beste bereik is).

Ik ben een uur bezig geweest om de klantenservice te bereiken want constant werd de verbinding verbroken. Uiteindelijk mijn verhaal kunnen doen en is er een case aangemaakt. Sinds vanochtend kan ik helemaal niet meer bellen of gebeld worden op deze locatie.

Heeft er iemand een idee wat ik kan doen, klanten"service" zegt dat ze niets kan doen en dat ik maar moet accepteren dat ik komende maand geen mobiele telefoon kan gebruiken, maar dat vind ik eigenlijk gewoon grof

3 reacties

Hoi euler,

Welkom op het T-Mobile forum :D

Vervelend om te lezen dat je problemen ervaart met de dekking van je telefoon. De opmerking van de klantenservice is niet heel erg netjes!
Heb je toevallig meer mensen in je omgeving die hier last van hebben met T-Mobile of ben jij de enige?

Ik heb een link naar een ander topic waarin een aantal opties genoemd staan, welke je kan doorlopen om te kijken of je dan wel weer kan bellen. Klik voor het topic Hier

Hopelijk kan je zo al iets hier verder mee komen :D
Groetjes Tribaltim
Reputatie 6
Hallo Euler,

Vervelend dat je op deze locatie problemen hebt met het bereik. Dit is onderzocht voor je en de mast staat niet ideaal om een goede dekking te geven. Er zal op korte termijn geen verbetering op deze locatie plaatsvinden.
Ik heb het idd net te horen gekregen van uw klantenservice. Helaas dat de dekkingskaart aangeeft dat hier WEL goed bereik is. Klopt het dat deze kaart best wel oud is? Ik merk dat op meerdere plekken de dekking van Tmobile slechter is dan 4 jaar geleden.

Reageer