Beantwoord

Wel Wifi, geen internet

  • 21 July 2019
  • 3 reacties
  • 277 Bekeken

Mijn internetsnelheid van 50 mb/s verhoogt naar 100 mb/s. Wel nog wifi, maar geen internet toegang. Toeval? Tv zenders geeft ook error, geen beeld, fout voor gedaan tijdens het afspelen. Opnieuw opstarten van modem werkte ook niet..
icon

Beste antwoord door Piotr 24 July 2019, 14:49

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hey,

Heel vreemd! Ervaar je nog steeds deze problemen? Heb je ook al geprobeerd om je modem van een fabrieksreset te voorzien? En wat voor melding krijg je op je beeldscherm te zien? Je snelheidswijziging naar 100 Mbps is wél netjes doorgevoerd.
Reputatie 6
@jimsteen Dat je wel wifi hebt als je geen internet hebt, is normaal.Staat los van elkaar, alleen kan je er weinig mee.

Lees in een ander topic dat je een beugel hebt gehad voor de mediaconverter dus zal je glasvezel hebben. Als je kijkt op de mediaconverter, hoeveel lampjes branden er?

@Piotr Hoe kan het dat in de eerste post een telefoonnummer als gebruikersnaam staat, maar als ik die persoon tag, dan kan ik alleen een naam kiezen.
Reputatie 7
@Glassertje Dat komt omdat we de username in dit geval aan hebben gepast vanwege de privacy. Normaal gesproken hoor je dan ook de andere naam te zoals in de tag maar in dit geval is het 06-nummer in de oorspronkelijke post blijven staan.

@jimsteen Is het gelukt met de reset die mijn collega heeft geadviseerd? Zo niet laat het mij even weten, dan kijk ik graag met je mee!

Reageer