Beantwoord

Xperia V

Als ik nu heel graag de Xperia V wil en ook heel graag bij T-mobile blijf, hoe doe ik dat dan? Afsluiten elders bij bevoorbeeld de phonehouse of Gsm-web .nl, want het liefst sluit ik hem in mei direct bij jullie af!
icon

Beste antwoord door Minty 17 februari 2013, 11:55

Hoi pwborst, welkom op het forum! :)

In dit topic van afgelopen november geeft een T-Mobile Moderator aan dat het niet bekend is of ze dit toestel zelf gaan leveren. De Xperia V is afgelopen week uitgebracht in Nederland maar op de Coming soon pagina staat deze er niet bij. Ik verwacht daarom niet dat ze deze telefoon gaan aanbieden.

Je kunt natuurlijk ook je T-Mobile abonnement vernieuwen via een andere verkoper zoals gsmweb, dat is geen enkel probleem! Vergeet dan niet om tijdens je bestelling duidelijk aan te geven dat het om een vernieuwing gaat.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Hoi pwborst, welkom op het forum! :)

In dit topic van afgelopen november geeft een T-Mobile Moderator aan dat het niet bekend is of ze dit toestel zelf gaan leveren. De Xperia V is afgelopen week uitgebracht in Nederland maar op de Coming soon pagina staat deze er niet bij. Ik verwacht daarom niet dat ze deze telefoon gaan aanbieden.

Je kunt natuurlijk ook je T-Mobile abonnement vernieuwen via een andere verkoper zoals gsmweb, dat is geen enkel probleem! Vergeet dan niet om tijdens je bestelling duidelijk aan te geven dat het om een vernieuwing gaat.
Valt dit echt niet te doen via jullie zelf?Dat vertrouw ik! Lees veel op het forum over problemen via derden. Heeft het verder nog gevolgen voor mijn punten of abonnement?
Reputatie 6
@pwborst

Bij een vernieuwing van je abonnement komen je punten niet te vervallen 🙂!
Dag Ruben.

Dank je voor je reactie!

Volgens de MediaMarkt is de Xperia V ook te bestellen bij hen met vernieuwing bij T-mobile!

Bij puntbehoud moet ik alleen nog beslissen of het de V of Z wordt.

Groet Patrick!

Reageer