Beantwoord

Zeer slecht bereik

  • 8 oktober 2013
  • 46 reacties
  • 12670 Bekeken

Op bovenstaande postcode heb ik de laatste weken zeer slecht tot geen bereik. Er verschijnt constant "geen service" op het scherm van mijn telefoon iphone 4s. Dit is zeer vervelend en gaat nu ook erg irriteren. Ik kan geen gesprekken voeren omdat netwerk steeds wegvalt. Kan geen telefoontjes ontvangen en krijg na lange tijd sms van gemiste gesprekken. Smsjes worden niet verstuurd en moet constant opnieuw versturen. Wat gaan jullie hieraan doen?
icon

Beste antwoord door Harvey 14 februari 2014, 16:43

@HansVVO

Welkom op het T-Mobile forum! :)

Je netwerkklacht zal toch echt nagekeken moeten worden voordat we kunnen overgaan tot het aanbieden van oplossingen. Ik wil je toch vragen om je klacht via de dekkingskaart in te dienen.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

46 reacties

Hi Jodha,
Ik zit in 3994PA en heb het sinds een week of drie ook...Paar keer per uur melding van geen service, gesprekken die ik halverwege kwijtraak. Erg vervelend.
Ben benieuwd naar de reactie van T-Mobile.
Reputatie 5
@Jodha

Wat vervelend om te lezen dat je slecht bereik ervaart in het genoemde postcodegebied. De dekking zou daar goed moeten zijn. Zou je je simkaart eens in combinatie met een ander toestel willen testen om te kijken of je dan dit probleem ook ervaart? Heb je op andere locaties geen problemen?

@michel40 Welkom op het T-Mobile forum! Helaas is er een storing met de mast dichtbij jouw woonlocatie, hierdoor kun je een verminderde dekking ervaren. Wij doen ons best om dit zo snel mogelijk op te lossen. Excuses voor het ongemak.
Ook ik heb met meerdere mensen in mijn omgeving problemen met het internet 3G en ook telefonisch zeer slecht bereik.
Mis oproepen en mijn telefoon zoekt soms uren naar verbinding. Ik woon postcode 2728, daar geeft t-mobile ook aan dat het bereik slecht is.
Toch op mijn werk (schiphol) ook geen bereik. Alles al geprobeerd resetten telefoon terug gezet niets helpt.
Helaas moet ik zeggen dat ik bijzonder ontvreden ben over de ontvangst.
Kreeg deze week een bericht dat er sprake zou zijn van nieuwe voicermail berichten: Jawel, op 10 oktober het bericht dat er op 25 september ingesproken is, gelijk ook maar even de overioge reeds verouderde berichten als nieuw melden.
Telefoongesprekken die gewoon niet binnen komen, en pas veel later worden gemeld als gemiste oproep.
Ik heb een contract afgespoten met T-mobil, maar als ik de provider ga zoeken krijg ik te zien dat ik een ""  BEN"" verbinding heb?

Ik woon in postcode gebied 1338
@Tom
Zoals gevraagd heb je advies opgevolgd maar zonder resultaat. Het slechte bereik is vooral in huis. Op andere lokaties is het bereik soms wat beter. Terwijl ik dit bericht type heb ik ondertussen alweer sinds vanmorgen geen netwerk en verschijnt er weer "geen service" op mn scherm. Zeer zeer vervelend. Ik hoor graag wat jullie hieraan gaan doen om het probleem te verhelpen want ik ben zeer geneigd over te stappen naar een ander netwerk provider.
Groet,
Jodha
Reputatie 6
Badge +16
@Lyda & @Japiotje & @Jodha

Probeer eerst de volgende stappen uit:

  • Toestel uit en aan zetten
  • Nieuwste software installeren
  • Back-up maken
  • Terugzetten naar fabrieksinstellingen
  • Back-up terugzetten


Als je daarna nog steeds hetzelfde probleem ervaart op je thuislocatie dan kan je hier een melding van maken op de dekkingskaart. Ons netwerkteam zal dit dan verder onderzoeken en jullie van een passend antwoord of oplossing voorzien. 🙂
Sinds een paar dagen zeer slecht en onacceptabel bereik met telefoon in huis. Alle tips ten spijt die door jullie zijn aangedragen . Tijd om over te stappen.
@ Komjeservicena

Welkom op het T-Mobile Forum!

Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad met de klantenservice en dat je een melding gaat maken via onze dekkingskaart. Een netwerkspecialist gaat jouw melding dan onderzoeken en zal je binnen 10 werkdagen voorzien van een terugkoppeling! Laat maar even weten hoe het is afgelopen! 🙂
Helaas heb ik ook al een hele tijd zeer slecht ontvangst tot aan gemiste oproepen toe. Mensen die zeggen dat ze mij niet kunnen bereiken. postcode is 5211. Heb al nieuwe sim kaart geprobeerd, ja en ook al reset gedaan en ja andere telefoons hebben het ook, die oplossingen hoeven dus niet te worden aangedragen. Maar wie weet is er nog iets anders? ????
@ peet234

Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik wil je vragen om een melding te maken via onze dekkingskaart, zodat er een netwerkonderzoek kan worden uitgevoerd naar die specifieke locatie. Een netwerkspecialist zal dan binnen 2 weken contact opnemen om de uitkomst van dit onderzoek te bespreken.

Laat je even weten of het is gelukt? 🙂
@WillemE

Met die dekkingskaart heb ik een half jaar tot drie kwart jaar geleden ook al een paar keer gedaan, dus zie het nut daar niet van in. Bovendien vind ik het vervelend als klant steeds met mijn abonnementen bezig te zijn zonder enige vorm van progressie. Een keertje is niet erg hoor, maar heb nu toch wel met alles geholpen, geprobeerd 😞 . En met een abonnementje of 8 ben ik daar wel een beetje klaar mee. Echte oplossingen word ik misschien blij van , maar niet van die bezighoud oplossingkjes. Jullie hebben mijn postcode ik zeg monitor het zelf even. En ja dat kan.
Thuis en op het werk heb ik ook slecht tot geen bereik (8019 & 8013). Ik heb een tijdje de netwerkapp gehad en deze heeft dat ook bijgehouden (en automatisch verstuurd??). Bij mijn werk (kantoor) staat ook de zendmast, dat verklaard al iets. Thuis binnen heb ik zo goed als geen ontvangst en buiten in de straat ook niet heel veel.

Wil het toevallig nu net invullen op de dekkingskaart, geeft het een error.. (beetje jammer)

Greetz Tim
Als zakelijke klant heb ik ook diverse keren slecht tot geen bereik, terwijl op mijn iPhone5 wel Tmobile bovenin in beeld staat. Ook ben ik zeer ontevreden over de zgn. Visual Voicemail: ik krijg meldingen van voicemail pas dagen later binnen en dat is zals zakelijk gebruiker natuurlijk erg vervelend! Dit alles is slechts een understatement over hoe ik denk over de service van T-Mobile. Gezien Radar van agelopen maandag scoren ze nog het minst slecht van de drie grote providers, maar het is toch godsgeklaagd dat voor zoveel euro's per maand een dusdanig belabberd product en dito "klantenservice" betaald moet worden. Voor mij in de toekomst een sim-only en een los toestel, aan mij gaan z eniet meer zoveel verdienen.
t-mobile whats app ....? blijkbaar gaat het julie niet om kwaliteit maar meer om hoe je geld moet verdienen en de klant kunt belazeren ,
ik ben t-mobile dan ook spuugzat   (reden ) heb al een half jaar *** verbinding met internet net zoals de rest van julie klanten ,
en ja ik heb al van alles geprobeerd
4 nieuwe simkaarten aangeschaft
2keer nieuwe telefoons gekocht
teruggezet naar fabrieks instellingen
en nee het is niet alleen binnen huis maar overal in nederland ,julie gaan me niet wijsmaken dat het aan ons ligt zoals julie elke keer mensen weg sturen met het broodje aap verhaal,,, sinds 5 augustus heb ik het probleem en zoals ik van anderen lees hebben hun dat ook......julie zijn gewoon aan het bezuinigen en daardoor lijdt de klant natuurlijk ......want ja moet je hoofd toch boven water houden in deze tijden ........naar mij weten weten wordt iedereen zwaar genaaid hier door t-mobile .......ik heb al verschillende winkels van julie bezocht en niemand weet wat de probleem is .......ik kom uit nijverdal 0548.....en ja ik kan een andere provider nemen en nee het gaat me niet om geld terug krijgen , ik wil gewoon een oplossing .......het kan toch niet zijn dat niemand het probleem weet bij zoon groot bedrijf .....tenzij je genaaid wordt natuurlijk dan is het logisch dat niemand het weet ........welke slimme jongen bij tmobile gaat deze probleem oplossen ?
Ontevreden over de dekking van T-mobile. Landelijke dekking is broodje aap verhaal. Dagelijks problemen om een telefoongesprek op te zetten op de snelweg A1 tussen Bussum en A'dam Amstel. Meerder pogingen een gesprek op te zetten en elke keer melding gesprek mislukt. In postcode gebied 8161 is al helemaal geen dekking. Ook in postcode gebied 1321 is het binnen een grote uitdaging om een gesprek op te zetten. Moet mezelf tegen het raam plakken om bereik te hebben!!! Ook erg vreemd is het wegvallen van het 3G logo na elke gesprek. Ik vindt dit erg jammer en moet helaas constateren dat de service qua dekking niet beter wordt en heb het toch echt meerdere jaren een kans gegeven. Nadeel is dat je een contract aangaat en deze moet uitzitten, ik ben liever gisteren dan vandaag van T-mobile af. 
ik heb vanaf het begin da ik de SA?SUNG 3S heb met een abbone,ent al last van slecht bereik en ontvang van telefoon 
thuis kan ik wifi gebruiken ,maar buiten niets nada
heb 10tallen keren geklaagd hier over maar er zord nier serieus gedaan over 
ja zo verlies je op den duur klanten 
heb geen goed koop abine,ant E85betaal ik per maand voor lucht
met je clienten zo om springen 
ik raad mijn vrienden kring nooit aan bij tmobile te abineren 
qua service en dekking is dit echt *****

A.AADDI
06-
sssory voor het slechte typen maar heb eebn frans toetsen bord hahahha
abdel
Reputatie 5
@TylerD78 wat vervelend om te lezen dat je probleem met je dekking ervaart. Zijn de problemen locatiegebonden of ervaar je dit probleem overal? Heb je de netwerk instellingen al eens hersteld? Wanneer het probleem locatiegebonden is wil ik je vragen om je klacht kenbaar te maken via onze dekkingskaart.

@Albana de dekking in Nijverdal zou prima moeten zijn. Welke telefoons heb je gebruikt? Je kunt je klacht eventueel kenbaar maken via onze dekkingskaart.

@Vissah Welkom op het T-Mobile forum. Ik zie dat je gebruikmaakt van een verouderde simkaart welke voor problemen kan zorgen. Ik stuur je een nieuwe simkaart toe. Laat je even weten of de situatie is verbeterd mét de nieuwe simkaart?
Reputatie 5
@abdeslam ik kan mij voorstellen dat dit erg vervelend is. Ik wil graag proberen om dit samen met jou op te lossen. Zou je, om een hardware defect uit te kunnen sluiten, je simkaart eens in combinatie met een ander toestel willen gebruiken? Ervaar je dan dezelfde problemen?

Ik wil je daarnaast adviseren om niet meer je 06 nummer op het forum te plaatsen, deze informatie staat namelijk openbaar. Ik heb het nummer voor je verwijderd.
@TylerD78 wat vervelend om te lezen dat je probleem met je dekking ervaart. Zijn de problemen locatiegebonden of ervaar je dit probleem overal? Heb je de netwerk instellingen al eens hersteld? Wanneer het probleem locatiegebonden is wil ik je vragen om je klacht kenbaar te maken via onze dekkingskaart.

@Albana de dekking in Nijverdal zou prima moeten zijn. Welke telefoons heb je gebruikt? Je kunt je klacht eventueel kenbaar maken via onze dekkingskaart.

@Vissah Welkom op het T-Mobile forum. Ik zie dat je gebruikmaakt van een verouderde simkaart welke voor problemen kan zorgen. Ik stuur je een nieuwe simkaart toe. Laat je even weten of de situatie is verbeterd mét de nieuwe simkaart?

Beste Tom,
Dan ben ik al niet tevreden over de dekking van T-mobile en laat je me ook nog meer dan twee weken wachten op de nieuwe SIM. Iets met service waar niet veel van terecht komt. De SMS-jes over hoe tevreden je bent over de webdienst komen direct binnen maar een simkaart........jammerlijk dit. De bevestiging dat service en dekking twee totaal onbekende facetten zijn binnen T-mobile. Daarnaast ook wel erg schandalig dat er eerst een klacht ingediend wordt over de dekking, je hoort dat het aan de oude sinkaart ligt en dan pas een nieuwe toegestuurd krijgt. Dit lijkt mij een automatische actie vanuit T-mobile en niet van jullie klant. Gelukkig is het bijna einde contract
@Vissah,

Er is helaas iets mis gegaan met de aanvraag van de nieuwe simkaart. Excuses voor het ongemak. Ik heb de simkaart alsnog direct voor je aangevraagd. Je hebt een e-mail ter bevestiging ontvangen. De simkaart ontvang je binnen twee werkdagen.
hallo,

ik dacht eerst dat het probleem aan mij lag maar blijkbaar dus niet ..
ben gewisselt van telefoon maar maakt ook niet uit ...
heel lastig het telkens niet te bereiken zijn...  van de leerkrachten op school van mn kinderen heb ik dit nu al heel vaak aan moeten horen dat ik gewoon niet te bereiken ben... dat terwijl mn telefoon aan staat.. heb alles al zover geprobeerd ... misschien ook een ouwe sim dan? heb hem ongeveer een jaar.

groetjess

nog een keertje .... met het toestel dat erbij zat bij aankoop heb ik nul , nop bereik  en met  mn samsung 1a 2 streepjes met geluk dat schommelt nogal.
Reputatie 6
@smantha

Welkom hier op het Forum!

Vervelend dat je problemen met het bereik ervaart!
Ik wil je vragen om via onze dekkingskaart hier een melding van te maken. Deze melding wordt dan onderzocht door een speciaal team en zij zullen contact met jou opnemen met een oplossing.
Goedenavond,

Sinds 1 week ben ik overgestapt van Simyo naar T mobile ...Ik heb nu al spijt.
Amper bereik ,  Bij postcode  1117 Schiphol , binnen is er helemaal geen bereik te krijgen met T mobile.
Maar dat geld eigelijk overal binnenshuis., waar ik ook ben.
Het ligt niet aan mijn telefoon want in een ander toestel is het net zo rampzalig.....
Wat gaat U er verder mee doen ? behalve dan onderstaande quotte  want dat staat achter alle berichten  :

Vervelend dat je problemen met het bereik ervaart!
Ik wil je vragen om via onze dekkingskaart hier een melding van te maken. Deze melding wordt dan onderzocht door een speciaal team en zij zullen contact met jou opnemen met een oplossing.


Dit mag toch niet gebeuren ik zie dat deze klachten al héééééél lang spelen dan moet er toch eens  een oplossing voor komen ????
@HansVVO

Welkom op het T-Mobile forum! :)

Je netwerkklacht zal toch echt nagekeken moeten worden voordat we kunnen overgaan tot het aanbieden van oplossingen. Ik wil je toch vragen om je klacht via de dekkingskaart in te dienen.