Beantwoord

Zeer slecht bereik

  • 8 oktober 2013
  • 46 reacties
  • 12665 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

46 reacties

Goedenavond, 

Ik hoop dat ik hier op het juiste adres ben voor een klacht betreffende mijn bereik. Voornamelijk met 3G ervaar ik veel problemen, maar op sommige plaatsen heb ik niet eens normaal bereik maar 'geen service'.

Ik woon in Ede, en hier heb ik redelijk goed bereik, behalve op mijn werk tegen de veluwe aan(6711 AN). 
De meeste problemen ervaar ik op school. Ik zit in Nijmegen op 6525EN op school en hier heb ik echt amper tot geen internet. 
Als ik geluk heb heb ik buiten 3G, maar meestal buiten en helemaal binnen heb ik GPRS of helemaal geen internet/bereik. 

Ik hoop dat jullie mij een passende oplossing aan kunnen bieden want ik ben niet van plan nog lang bij jullie te blijven met deze belabberde dekking...

Met vriendelijke groet, 
Patrick van Bavel
sinds gisteren vanaf 16 uur heb ik geen netwerk..Ik heb t vaker gehad dan zette ik m uit en was t over maar nu niet.
Wat te doen.Ligt t aan mijn samsung..
Reputatie 3
@ Patrick1610

Welkom op het T-Mobile Forum!

Vervelend om te horen dat je zoveel problemen ervaart. Ik zie dat je inmiddels een netwerkmelding hebt gedaan. De netwerkafdeling zal binnen 10 werkdagen contact met je opnemen om de uitslag van hun onderzoek met je te bespreken.

@ rianghaarlem

Welkom op de T-Mobile Community! :)

Volgens mijn gegevens is je probleem inmiddels opgelost, klopt dit? Heb je anders je toestel al een keer opnieuw opgestart?

ik ben erg benieuwd naar je antwoord.
Hallo,

Sinds 3 a 4 weken heb ik rond om me eigen huis en in huis totaal geen bereik - 3863 Nijkerk...
en ook op andere plekke!!..
en als ik dan uit eindelijk kan bellen valt het telkens weg..
Ik ben al 2 keer van telefoon veranderd ook omdat die gevallen waren..
maar nu blijkt het toch echt aan T-Mobile te liggen..
aangezien me man elke dag op het buitenland zit (chauffeur) wil ik wel gewoon een gesprek kunne voeren zonder dat het steeds weg valt!!:@
Ben er nu behoorlijk klaar mee en overweg om bij T-Mobile weg te gaan!.

groetjes.
Reputatie 2
Helaas ook hier, in mijn nieuwe postcode 3741, zeer slecht bereik. Kijk ik op de dekkingskaart dan zit er precies in mijn wijk een gele vlek.
Een netwerkmelding heb ik al gemaakt, maar ik vroeg me af of daar ook daadwerkelijk iets mee gedaan wordt? Kan ik er van uit gaan dat de 3G-dekking verbetert?
Probleem ligt niet aan onze toestellen, die hebben overal bereik maar zodra we in ons nieuwe huis zijn is het 3G-bereik weer weg.
Badge +13
Voor beide geld doe een dekkings klacht dan kan dat onderzocht worden en met een dag op 10 hoor je daar het resultaat van.
ik doe niet eens een klacht meer.
zodra mijn abonnement is afgelopen stap ik over.
het bereik is steeds slechter geworden in de loop der jaren.
Reputatie 5
@siedsface wat jammer om te lezen dat je hebt besloten om ons aan het einde van je contractperiode te gaan verlaten. Ik zie dat je contract echter nog een aardige tijd loopt. Ik hoop daarom dat ik een poging mag doen om je netwerkervaring te verbeteren. Ervaar je dit probleem op je woonlocatie? Daar zou het 3G bereik namelijk voldoende moeten zijn. Ik zie dat je gebruikmaakt van een verouderde simkaart, deze simkaart kan voor problemen zorgen. Ik stuur je daarom een nieuwe toe en vergoed de kosten die hieraan verbonden zijn van €20,33. Je ontvangt de simkaart in circa 2 dagen, je kunt deze vervolgens via je My T-Mobile account activeren. Ik ben erg benieuwd of je met de nieuwe simkaart geen problemen meer ervaart! Houd je mij even op de hoogte? Ik hoop dat ik het probleem zo alsnog naar tevredenheid in behandeling heb genomen, mocht je hier nog opmerkingen/vragen over hebben dan verneem ik dit graag van je!
Ik heb hetzelfde probleem bij postcode 9746 PE. Heel vervelend
Reputatie 6
Hallo LVDB1990,

Vervelend dat je problemen ervaart met de verbinding 😞 Ik heb dit nagekeken en bij de postcode die je opgeeft is op het ogenblik een storing gaande met de mast in jouw buurt. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen!
Hier op postcode 2211DP ook de laatste tijd vaak wegvallen van de verbinding/geen service.
Getest met meerdere telefoons, geen succes. Ticket aangemaakt en vlot gebeld over het onderzoek, zendmast in de buurt had storing, zou opgelost zijn, maar staat volgens mij nu weer in storing. Op 2311cl ook trouwens. Heb vanmorgen een prepaid kaart van een concurrent moeten halen, want voor mijn werk moet ik bereikbaar zijn.
Hoop dat er een oplossing geboden kan worden.
Badge +13
FabFaab het beste kun je een nieuwe dekkings klacht doen dan bekijken ze de situatie opnieuw.
Reputatie 7
Badge +15
@FabFaab

Welkom op het T-Mobile Forum

Ik zie dat er ondertussen een dekkingsklacht is aangemaakt.
Een netwerkspecialist gaat dit onderzoeken en zal jou binnen 10 werkdagen van terugkoppeling voorzien! 🙂
Dekkingskaart ingevuld gesprekken doorgegeven hoewel gespreken niet mogelijk want ik heb geen dekking. Toestel aan uit gezet, simkaart in ander toestel geprobeerd geen succes. Alles wat jullie aandragen geprobeerd.zoals op het forum te zien ben ik niet de enige en jullie komen bij elke klacht met de zelfde *** smoes. T-MOBILE GA DIT IS OPLOSSEN of als je het niet kunt ( en dat blijkt wel ) geef dan je klant her recht om onder het contact uit te komen. Al jaren klant bij t- mobile maar de laatste tijd echt BAGGER
Twee maal samsung s4 in huis werken alle twee niet kom dus niet aan dat het aan het toestel ligt
Zojuist maar weer eens een dekkingskaart ingevuld. Antwoord zal wel weer het zelfde zijn als de vorige keer. Ligt aan uw toestel of aan uw simkaart zoniet dan moet u maar een Back-up maken en terug naar fabrieksinstellingen of probeer de simkaart eens in een ander toestel. Dit alles geprobeerd maar helpt niet. Kan niet gebeld worden of zelf bellen toestel vind namelijk niet eens het t-mobile netwerk wel dat van Vodafone en KPN maar ja het zal wel aan het toestel liggen wel raar als je twee de zelfde toestellen hebt en het beide niet doen. Ook gek dat de buren met hun iPhone en t-mobile het zelfde probleem hebben. Maar de dekking is goed hoor volgens t-mobile
Hoi Rosnabrugge,

Goed om te lezen dat je al hebt getest of de simkaart in een ander toestel of andersom beter werkt. Je geeft aan dat het nog niet is opgelost. Kun je aangeven of je simkaart in een ander toestel het beter doet of een andere sim in jouw toestel het beter doet? Als het netwerk volgens de netwerkafdeling goed zou moeten werken op de betreffende locatie dan kan het inderdaad aan 1 van deze 2 opties liggen.

Het is dus erg belangrijk dat we van je ontvangen wanneer het totaal niet werkt en wanneer je verbetering ziet. We zien je reactie graag tegemoet.
Zojuist mijn simkaart in andere telefoon gebrobeerd geeft geen verbetering. Vindt dan wel zeer vreemd dat beide simkaarten niet goed zouden zijn. Heb je die fout al eerder gehoord en waRom leveren julie dan foute kaarten bij nieuwe toestellen.
Badge +13
Rosnabrugge dubbele topics zijn niet toegestaan dit staat ook vermeld in de forum regels,
Het is namelijk en onoverzichtelijk en reactie van een moderator duurt enkel langer.
https://forum.t-mobile.nl/over-de-t-mobile-community-457/de-huisregels-215786
In jullie contract staat ook dat je overal in Nederland bereik hebt
@Rosnabrugge

Ik heb je van antwoord voorzien in het andere topic en sluit deze.