Beantwoord

Zeer trage internetverbinding

• 23 februari 2013
  • 1 reactie
  • 170 Bekeken

Sinds een jaar heb ik bij u een Bel&SMS25 abonnement met internetvoordeelbundel afgesloten. Omdat ik in deze periode nog nooit optimaal gebruik heb kunnen maken van het internet, ben ik sinds enkele maanden de snelheid aan het testen. Met deze snelheid is het, zoals ik lang langer vermoedde, zeer slecht gesteld: 43 Kpbs/28kbps met een ping van 861 ms. Dit zou volgens uw opgave (voorwaarden abbo) moeten zijn: 1Mbps/384kbps Deze metingen zijn ook verricht aan het begin van de abbo-periode waarin er dus nog geen verbruik is geweest. Ik verwacht daarom dat er een structurele fout in het geheel is geslopen. Aan de telefoon ligt het niet (heb een totale reset gedaan, wat ook niet hielp). Daarom het verzoek of u zo spoedig mogelijk e.e.a. wilt herstellen.
icon

Beste antwoord door Janburgers 23 februari 2013, 13:04

Als je een Andoid toestel hebt, wil je dan  de netwerkradar installeren: klik hier Daarna een paar metingen doen. De app stuurt de resultaten door naar T-Mobile zodat de technische dienst ernaar kan kijken. Wil je daarnaast ook een melding doen via de dekkingskaart? klik hier Op de dekkingskaart kun je ook zien wat je dekking theoretisch zou moeten zijn.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Als je een Andoid toestel hebt, wil je dan  de netwerkradar installeren: klik hier Daarna een paar metingen doen. De app stuurt de resultaten door naar T-Mobile zodat de technische dienst ernaar kan kijken. Wil je daarnaast ook een melding doen via de dekkingskaart? klik hier Op de dekkingskaart kun je ook zien wat je dekking theoretisch zou moeten zijn.

Reageer