Beantwoord

Zelfde simkaarten, na nieuw abonnement mb verdeler

• 6 april 2019
  • 3 reacties
  • 491 Bekeken

Mb verdeler (4g) werkt niet meer

Ik heb dezelfde simkaarten in gebruik als waarnik voor betaald om mb te verdelen.
Na de start van een nieuw abonnement, werkt de mb verdeler niet meer.
Dat begrijk ik niet terwijl het dezelfde (betaalde) simkaarten zijn die ik gebruik om de mb's te verdelen.

Hoor graag van jullie.
Mvg Ireen
icon

Beste antwoord door CrisTien 6 april 2019, 15:49

Beste @ireen123 Heb je toevallig een GO abonnement genomen?

Let op: We bieden de MB-verdeler niet aan bij het Go-abonnement
Bij de Go-abonnementen is onbeperkt internet in Nederland beschikbaar. Met de MB-verdeler zou het dan mogelijk zijn om ook in andere mobiele apparaten (zoals wifi-routers) onbeperkt internet te gebruiken. Ons netwerk is klaar voor de toekomst, maar toch bestaat het risico dat andere klanten hierdoor trager internet ervaren. En dat willen we niet. Daarom hebben we besloten de MB-verdeler niet aan te bieden bij het Go-abonnement.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Beste @ireen123 Heb je toevallig een GO abonnement genomen?

Let op: We bieden de MB-verdeler niet aan bij het Go-abonnement
Bij de Go-abonnementen is onbeperkt internet in Nederland beschikbaar. Met de MB-verdeler zou het dan mogelijk zijn om ook in andere mobiele apparaten (zoals wifi-routers) onbeperkt internet te gebruiken. Ons netwerk is klaar voor de toekomst, maar toch bestaat het risico dat andere klanten hierdoor trager internet ervaren. En dat willen we niet. Daarom hebben we besloten de MB-verdeler niet aan te bieden bij het Go-abonnement.
Ik heb next 5gb en onbp bellen genomen
Reputatie 4
Badge +3
Beste @ireen123,

De mb-verdeler is niet meer te gebruiken in combinatie met een Go abonnement.

Reageer