Help! Ik heb geen netwerk meer op mijn telefoon

  • 5 December 2018
  • 33 reacties
  • 36635 Bekeken


Toon eerste reactie

33 reacties

Hi @Evy dank. Wat is de oplossing dan waar aan gewerkt wordt, of eigenlijk de vraag hoe lang gaat dit nog duren voordat ik weer kan bellen?

Reputatie 6
Badge +8

Hi @AlexBis 

We streven ernaar om binnen zeven werkdagen het onderzoek naar de dekkingsklacht af te handelen, hopelijk kunnen we nog iets meer van je geduld vragen! :grinning:  De oplossing had ik je met alle liefde willen vertellen, maar daar zijn onze netwerk specialisten toch echt beter in. Zodra er meer informatie bekend is laten we direct van ons horen!

Ik heb het probleem dat ik binnenhuis geen verbinding heb. Hier was ik een beetje bang voor want mijn dochter met Ben heeft hetzelfde probleem. Ik kwam ergens het bijzondere verhaal tegen dat Ben wat achtergesteld wordt op het netwerk en dat met een echte t-mobile kaart het wel zou werken. Ik vond dit al vreemd, maar daarom voor het overstappen eerst een prepaid kaart aangevraagd.

Met deze prepaid kaart dus ook hetzelfde probleem. Alleen wel jammer dat de optie die in de start van de topic gemeld wordt om het door te geven, kennelijk niet werkt voor prepaid klanten.

Wat wel vreemd is dat de app OpenSignal hier in de buurt meerdere t-mobile zenders aangeeft, maar toch een zender selecteert die voor ons achter een torenflat staat. Terwijl een andere zender vrij zicht heeft. Er wordt alleen niet aangegeven welke kant de zender op straalt. Is dat te achterhalen? Kan een mobiel geforceerd worden een andere zender te nemen?

Ik kan de zendmasten die de app aangeeft niet op antennekaart.nl vinden...

 

 

Hoi zit in Voorthuizen op de Kieftveen, heb een huawei b 618 mobile router die t tot 2-3 wkn geleden prima gedaan heeft. Nu heb ik ontzettend traag internet. Kan iemand mij vertellen waar dat aan ligt, tips zijn welkom. Ook van de provider T-mobile

mvg Pascal Kitzen

Ik heb sinds gisteren 1-11 geen bereik op geen van de 3 abonnementen die ik van jullie afneem. Echter het enige wat ik kan doen is jullie vragen me terug te bellen maar ja dat heeft geen zin zonder bereik!!

Dus ik wil graag mailen of appen, hoe doe ik dat?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Mvel 

Wat jammer dat je dit ervaart. Ik zie dat er al een case is aangemaakt voor de netwerk afdeling. Is er ook een alternatief nummer waar je op bereikbaar bent? Anders kan je ook via onze Community, Facebook of Twitter pagina om updates vragen. Als je mij een privebericht stuurt met je alle nummers waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN dan kan ik met je meekijken. Laat ook weten of je bereikbaar bent op een ander nummer. 

Ik had tmobile prepaid en heb vandaag mijn nieuwe sim only binnen gekregen maar als ik die sim in mijn mobiel stop heb ik geen internet

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Silstar01 

Heb je wel bereik?

Controleer in je My T-Mobile account of er geen blokkade is voor internet en zorg dat mobiele data en roaming aan staan op je telefoon.

Indien je in het buitenland bent dan is het ook goed om te weten dat je voor de eerste 2 maanden een blokkade hebt op bellen, sms'en en internetten in het buitenland, na 2 maanden wordt de blokkade automatisch opgeheven.

Reageer