informatie

Help! Ik heb geen netwerk meer op mijn telefoon

  • 5 December 2018
  • 54 reacties
  • 64356 Bekeken
Help! Ik heb geen netwerk meer op mijn telefoon

Toon eerste reactie

54 reacties

Hoi zit in Voorthuizen op de Kieftveen, heb een huawei b 618 mobile router die t tot 2-3 wkn geleden prima gedaan heeft. Nu heb ik ontzettend traag internet. Kan iemand mij vertellen waar dat aan ligt, tips zijn welkom. Ook van de provider T-mobile

mvg Pascal Kitzen

Reputatie 3

Ik heb het probleem dat ik binnenhuis geen verbinding heb. Hier was ik een beetje bang voor want mijn dochter met Ben heeft hetzelfde probleem. Ik kwam ergens het bijzondere verhaal tegen dat Ben wat achtergesteld wordt op het netwerk en dat met een echte t-mobile kaart het wel zou werken. Ik vond dit al vreemd, maar daarom voor het overstappen eerst een prepaid kaart aangevraagd.

Met deze prepaid kaart dus ook hetzelfde probleem. Alleen wel jammer dat de optie die in de start van de topic gemeld wordt om het door te geven, kennelijk niet werkt voor prepaid klanten.

Wat wel vreemd is dat de app OpenSignal hier in de buurt meerdere t-mobile zenders aangeeft, maar toch een zender selecteert die voor ons achter een torenflat staat. Terwijl een andere zender vrij zicht heeft. Er wordt alleen niet aangegeven welke kant de zender op straalt. Is dat te achterhalen? Kan een mobiel geforceerd worden een andere zender te nemen?

Ik kan de zendmasten die de app aangeeft niet op antennekaart.nl vinden...

 

 

Reputatie 6

Hi @AlexBis 

We streven ernaar om binnen zeven werkdagen het onderzoek naar de dekkingsklacht af te handelen, hopelijk kunnen we nog iets meer van je geduld vragen! :grinning:  De oplossing had ik je met alle liefde willen vertellen, maar daar zijn onze netwerk specialisten toch echt beter in. Zodra er meer informatie bekend is laten we direct van ons horen!

Hi @Evy dank. Wat is de oplossing dan waar aan gewerkt wordt, of eigenlijk de vraag hoe lang gaat dit nog duren voordat ik weer kan bellen?

Reputatie 6

Hi @AlexBis 

Heel goed dat je dit aankaart! Ik snap dat het belangrijk is om altijd bereikbaar te zijn, hier gaan we zeker samen naar kijken! :grinning:  Het klopt inderdaad dat hier een mast is verwijderd maar geen zorgen, ik zie dat ze op de achtergrond heel hard bezig zijn om hier een passende oplossing voor te zoeken. Zodra hier meer informatie over is nemen mijn collega's persoonlijk contact met je op. Wanneer je hier nog vragen over hebt, laat je het mij dan weten? Ik sta voor je klaar

Hi al maanden is het bereik slecht in onze wijk Amsterdam staatsliedenbuurt (1051) waardoor bellen onmogelijk is. Nu dusdanig slecht dat ik geeneens meer bereikbaar ben, mijn telefoon gaat niet eens meer over als mensen mij proberen te bellen. Volgens T-Mobile had het te maken dat er een zender weggehaald is?? Vanwege mijn werk moet ik veel bellen en werk vanuit huis wat nu gewoonweg onmogelijk is. Ik wil ervan af, T-mobile erkend het probleem overigens maar blijkt nu in gebreke. Wie helpt me op weg?

Reputatie 7
Hoi Xkelm,



Wij komen je to the rescue hoor!



Ik lees dat je zelf al aardig wat geprobeerd hebt - top! Zou je jouw simkaartje ook eens in een ander toestel willen testen? Werkt het netwerk en de data dan wel? En hoe gaat het met een ánder simkaart in jouw toestel? Ik ben namelijk benieuwd of het probleem in het toestel of in de simkaart zit en met deze kruistest kunnen we dat achterhalen. Laat je weten wat daaruit komt?
Ik heb opeens geen netwerk. Er staat telkens geen service, ik heb van alles al geprobeerd. Telefoon meerdere malen uit en aan gedaan, netwerkinstellingen opnieuw ingesteld.



Kunnen jullie mij verder helpen?

Ik kan namelijk niet bellen of gebeld worden of mobiele netwerk gebruiken!
Reputatie 7
Hi @Saartje50,



De bankgegevens zijn een onderdeel van onze identiteitscheck die we verplicht zijn om te doen. Dit om de gegevens van onze klanten te beschermen tegen fraude. Het is dus ook voor je eigen veiligheid. 😉
Hallo Hajar,

Waarom heb je daar ook mijn bankgegevens voor nodig?
Reputatie 7
Badge +9
Hi Saartje,



Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 5 cijfers van je iban? Dan kijk ik of er een blokkade geactiveerd is. Ik zie je bericht graag tegemoet!
Hallo,

Ik ben in het bezit van een Samsung S9.

Ik heb alle genoemde stappen doorlopen c.q. gecontroleerd maar heb nog steeds geen internet in Belgié en Duitsland.

Ik heb mijn telefoon nodig voor mijn werk dus hoop dat het snel opgelost kan worden.😥
Als ik jouw link volg staat er 'neem contact op met sony'... 😟 En die reageren gewoon niet.
Reputatie 7
Ahh dat zijn goede troubleshoots, dan lijkt het inderdaad in het toestel te zitten. Ik hoop dat Sony snel reageert op jouw vraag!



Heb je het toestel via ons gekocht? Dan zou je natuurlijk ook altijd van onze reparatieservice gebruik kunnen maken als je wilt! Zie deze pagina voor meer info over het aanmelden van je toestel.



Laat je het weten als ik je nog ergens bij kan ondersteunen?
Ander toestel werkt beter. Andere simkaart in mijn toestel werkt ook niet optimaal.



Probleem ligt waarschijnlijk bij het toestel hadden we inmiddels al geconcludeerd.



Helaas reageert Sony uitermate slecht. Enkel een ticketnummer gekregen en daarna grote stilte.
Reputatie 7
Hoi @RemcoOckeloen,



Sorry voor de late reactie, ik kijk graag even met jou mee hoor! Kun je eens testen hoe de simkaart werkt in een andere telefoon? Zo kan ik er namelijk achterkomen of het probleem in het toestel zit of in de simkaart. Is het bereik wel goed als je de simkaart in een ander toestel stopt?



Hoi @playboyzalm,



Ook met jou denk ik graag verder mee! Woon je toevallig in een nieuwbouwhuis? Dit kan namelijk storing veroorzaken in het bereik tussen de mast en jouw netwerk binnenshuis. Mocht dit zo zijn, of sowieso ook bij een andere oorzaak, dan wil ik dit graag doorzetten naar onze netwerkspecialisten, zodat we naar een passende oplossing kunnen zoeken.



Lukt het daarnaast ook niet om via de dekkingskaart een probleem aan te melden voor zowel jouw adres als het adres van het winkelcentrum? Via de kaart kun je namelijk zelf een dekkingsklacht indienen en aanvinken dat je gebeld wilt worden - zo komt het het snelst bij onze specialisten terecht. Lukt dit niet, dan hoor ik graag (in een privéberichtje) om welke adressen het gaat, zodat ik het voor je kan doorzetten! 🙂
Hallo T-mobile,



Sinds een week hebben wij een nieuw huis waar wij helaas geen bereik hebben in huis.

Inderdaad stap je uit huis dan heb je wel bereik.

Ook bij ons in het winkelcentrum is er geen bereik in de winkels, hier heb ik ooit in het verleden als over geklaagd maar na jaren is er nog geen oplossen.

Nu wou ik via jullie website via de dekking een diagnose in laten stellen maar steeds als ik bij stap 3 kom geeft jullie website aan dat er iets mis is gegaan en ik het opnieuw moet proberen, ik heb dit geprobeerd in Edge en Chrome maar niks helpt.
Helaas nog geen enkele reactie mogen ontvangen.. 😟
Hoi,



Sinds enkele dagen heb ik ook met grote regelmaat de 'geen service' melding.



Toestel is een Sony xperia xa2 h3113 van 9 maanden oud. Simkaart wisselen hielp niet. Aan en uitzetten ook niet. Locatie maakt ook weinig verschil, op het werk en thuis zelfde probleem. Onderweg doet hij het wel af en toe.

Maar het grootste deel van de tijd dus niet. WiFi werkt wel. Kan nu vrij weinig en ben niet bereikbaar, erg vervelend.



Heb Sony ook gemaild maar nog geen reactie gekregen. Hopelijk zijn jullie sneller.



Groeten Remco
Reputatie 7
Hoi Conny,



Nou daar zou ik denk ik ook niet achterkomen hoor, gek dat die twee knopjes dan allebei anders staan! Wat fijn dat je broer het wel zo snel zag! 😃
Reputatie 1
Hoi Jaimy, heel vreemd hoor. Je vroeg eerste keer of mijn mobiele gegevens aan stond. Ik kijk in mijn instellingen en daar stond het aan, echt waar hoor. Maar in het balkje boven mijn toestel stond het uit ! Mijn broer kwam daarachter. Hij klikt daarop en ik had meteen verbinding met 4g ! Pff ik zelf ben niet zo een techneut..hihihi... Groetjes Conny
Reputatie 7
Ah wat superfijn Conny! Wat was uiteindelijk de oplossing? Ik ben nu wel erg benieuwd!
Reputatie 1
Hoi Jaimy, ik heb weer verbinding via 4g !! Dank voor je reacties en hulp. Fijne dag en groetjes Conny
Reputatie 7
Hoi Conny,



Bedankt voor je antwoorden! Ik begrijp dus dat je helemaal geen verbinding hebt.



Kun je jouw simkaart eens testen in een ander toestel? Krijg je dan wel verbinding? En hoe gaat het als je een ándere simkaart in jouw huidige toestel stopt?



Door te kruistesten kunnen we bepalen of het probleem in de simkaart of in het toestel zit. Ik ben benieuwd wat hieruit komt!
Reputatie 1
Hoi Jaimy, mijn toestel doet t perfect. T staat op 2g tm 4g automatisch verbinden. Maargeen verbinding. Ik ervaar het overal, ook thuis. En daar had ik nooit last van. Groetjes Conny

Reageer