Help! Ik heb geen netwerk meer op mijn telefoon

  • 5 December 2018
  • 37 reacties
  • 38633 Bekeken


Toon eerste reactie

37 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Silstar01 

Heb je wel bereik?

Controleer in je My T-Mobile account of er geen blokkade is voor internet en zorg dat mobiele data en roaming aan staan op je telefoon.

Indien je in het buitenland bent dan is het ook goed om te weten dat je voor de eerste 2 maanden een blokkade hebt op bellen, sms'en en internetten in het buitenland, na 2 maanden wordt de blokkade automatisch opgeheven.

Ik heb opeens geen netwerk. Er staat telkens geen service, ik heb van alles al geprobeerd. Telefoon meerdere malen uit en aan gedaan, netwerkinstellingen opnieuw ingesteld.





Kunnen jullie mij verder helpen?


Ik kan namelijk niet bellen of gebeld worden of mobiele netwerk gebruiken!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Xkelm,





Wij komen je to the rescue hoor!





Ik lees dat je zelf al aardig wat geprobeerd hebt - top! Zou je jouw simkaartje ook eens in een ander toestel willen testen? Werkt het netwerk en de data dan wel? En hoe gaat het met een ánder simkaart in jouw toestel? Ik ben namelijk benieuwd of het probleem in het toestel of in de simkaart zit en met deze kruistest kunnen we dat achterhalen. Laat je weten wat daaruit komt?

Hi al maanden is het bereik slecht in onze wijk Amsterdam staatsliedenbuurt (1051) waardoor bellen onmogelijk is. Nu dusdanig slecht dat ik geeneens meer bereikbaar ben, mijn telefoon gaat niet eens meer over als mensen mij proberen te bellen. Volgens T-Mobile had het te maken dat er een zender weggehaald is?? Vanwege mijn werk moet ik veel bellen en werk vanuit huis wat nu gewoonweg onmogelijk is. Ik wil ervan af, T-mobile erkend het probleem overigens maar blijkt nu in gebreke. Wie helpt me op weg?

Reputatie 6
Badge +8

Hi @AlexBis 

Heel goed dat je dit aankaart! Ik snap dat het belangrijk is om altijd bereikbaar te zijn, hier gaan we zeker samen naar kijken! :grinning:  Het klopt inderdaad dat hier een mast is verwijderd maar geen zorgen, ik zie dat ze op de achtergrond heel hard bezig zijn om hier een passende oplossing voor te zoeken. Zodra hier meer informatie over is nemen mijn collega's persoonlijk contact met je op. Wanneer je hier nog vragen over hebt, laat je het mij dan weten? Ik sta voor je klaar

Hi @Evy dank. Wat is de oplossing dan waar aan gewerkt wordt, of eigenlijk de vraag hoe lang gaat dit nog duren voordat ik weer kan bellen?

Reputatie 6
Badge +8

Hi @AlexBis 

We streven ernaar om binnen zeven werkdagen het onderzoek naar de dekkingsklacht af te handelen, hopelijk kunnen we nog iets meer van je geduld vragen! :grinning:  De oplossing had ik je met alle liefde willen vertellen, maar daar zijn onze netwerk specialisten toch echt beter in. Zodra er meer informatie bekend is laten we direct van ons horen!

Reputatie 1

Ik heb het probleem dat ik binnenhuis geen verbinding heb. Hier was ik een beetje bang voor want mijn dochter met Ben heeft hetzelfde probleem. Ik kwam ergens het bijzondere verhaal tegen dat Ben wat achtergesteld wordt op het netwerk en dat met een echte t-mobile kaart het wel zou werken. Ik vond dit al vreemd, maar daarom voor het overstappen eerst een prepaid kaart aangevraagd.

Met deze prepaid kaart dus ook hetzelfde probleem. Alleen wel jammer dat de optie die in de start van de topic gemeld wordt om het door te geven, kennelijk niet werkt voor prepaid klanten.

Wat wel vreemd is dat de app OpenSignal hier in de buurt meerdere t-mobile zenders aangeeft, maar toch een zender selecteert die voor ons achter een torenflat staat. Terwijl een andere zender vrij zicht heeft. Er wordt alleen niet aangegeven welke kant de zender op straalt. Is dat te achterhalen? Kan een mobiel geforceerd worden een andere zender te nemen?

Ik kan de zendmasten die de app aangeeft niet op antennekaart.nl vinden...

 

 

Hoi zit in Voorthuizen op de Kieftveen, heb een huawei b 618 mobile router die t tot 2-3 wkn geleden prima gedaan heeft. Nu heb ik ontzettend traag internet. Kan iemand mij vertellen waar dat aan ligt, tips zijn welkom. Ook van de provider T-mobile

mvg Pascal Kitzen

Goedenavond,

 

t-mobile 4-g thuis geinstalleerd en zelf na het ontvangen van een nieuwe simkaart nog steeds geen internetverbinding, heeft iemand hier ervaring mee?

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @leo90  De simkaart is al wel geactiveerd?

Hallo @leo90  De simkaart is al wel geactiveerd?

Voor zover ik weet hoeft dat niet toch?

Reageer