Beantwoord

06 nummer portering

  • 7 September 2022
  • 3 reacties
  • 59 Bekeken

Ik heb sinds 5 september TM mobile thuis en mobiel. De Overstap van KPN naar TM voor internet en TV ging prima. Via het T mobile 06 contract gaat het contract op de datum nummer portering. Ik heb gisteren 25 minuten aan de lijn gehangen  om te weten te komen wanneer die datum is. Op 19 sept a.s. loopt het mobile contract van KPN af . Kan iemand mij zeggen wat ik dan moet doen.

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 7 September 2022, 17:49

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @remcomar 

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kan ik controleren voor welke datum je nummerportering staat ingepland. Op de dag dat de nummerportering plaatsvindt, ontvang je een bericht en dan wordt de portering uitgevoerd. Je hoeft zelf verder niks te doen. 

Ik zie je bericht graag tegemoet zodat ik je meer duidelijkheid kan geven. 

mijn huidige [Gegevens verwijderd door Moderator]

 

 

Kan je even je bericht bewerken en je 06-nummer en de laatste 4-cijfers van je rekening verwijderen uit dit publieke bericht? Anders kan hier mogelijk misbruik van worden gemaakt.

Je bericht bewerken kan tot maximaal 1 uur nadat je het bericht geplaatst hebt.

Je bericht kan je bewerken met de 3 puntjes onder aan het betreffende bericht of (als het goed is) via deze link. De gegevens kan je via privé bericht naar @Hajar sturen via deze link.

 

Inmiddels heeft een moderator de gegevens verwijderd @remcomar.

Thanks @Hajar 

Reageer