4g werkt niet bij nieuwe prepaid simkaart, klantenservice reageert niet

  • 16 December 2022
  • 11 reacties
  • 223 Bekeken

Meerdere malen gebeld met de klantenservice, zonder succes. Een prepaid kaartje voor mijn dochter gekocht. Het nummer is actief, echter 4g is zo traag (< 1 kb/s) dat de telefoon zegt dat er geen internet is. Tijdens het laatste contact met de klantenservice werd gezegd dat er een ‘case’ aangemaakt werd om mij verder te helpen. Echter heb ik nooit enige terugkoppeling ontvangen van een casenr o.i.d. en inmiddels zijn we weer 2 weken verder.. Wat ik hoop te bereiken met dit topic:

  • Dat hopelijk iemand in de community een oplossing heeft voor een prepaid kids kaartje waar je simpelweg 4g dataverkeer wilt zonder een bundel te activeren die 1 maand gratis is en daarna elke maand automatisch geld kost. Oftewel dat bellen en data van het bedrag afgaan dat nog beschikbaar is op het prepaid kaartje.
  • Dat iemand bij t-mobile doorheeft hoe ontzettend belabberd de service is en hier actie op onderneemt en mij dus actief benadert. Eerst kom ik meerdere keren bij de verkeerde afdeling uit, waarna ik eruit gegooid word als ik doorverbonden wordt. Als ik dan uiteindelijk bij de juiste - prepaid - afdeling terecht kom, kunnen ze me niet helpen en wordt er een case aangemaakt. Met 0 resultaat tot dusverre.

eric 1 jaar geleden

 

  • Dat hopelijk iemand in de community een oplossing heeft voor een prepaid kids kaartje waar je simpelweg 4g dataverkeer wilt zonder een bundel te activeren die 1 maand gratis is en daarna elke maand automatisch geld kost. Oftewel dat bellen en data van het bedrag afgaan dat nog beschikbaar is op het prepaid kaartje.

 

Bij " prepaid voor Kids " is er de altijd online bundel. Die is de eerste maand gratis, daarna 7,50. De Altijd Online bundel bevat onbeperkt internet, met een snelheid van 128/128 kbps. Dat is natuurlijk traag, maar het product is alleen bedoeld om zonder beperking altijd online te zijn voor b.v. whatsapp.

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +14

 

  • Dat hopelijk iemand in de community een oplossing heeft voor een prepaid kids kaartje waar je simpelweg 4g dataverkeer wilt zonder een bundel te activeren die 1 maand gratis is en daarna elke maand automatisch geld kost. Oftewel dat bellen en data van het bedrag afgaan dat nog beschikbaar is op het prepaid kaartje.

 

Bij " prepaid voor Kids " is er de altijd online bundel. Die is de eerste maand gratis, daarna 7,50. De Altijd Online bundel bevat onbeperkt internet, met een snelheid van 128/128 kbps. Dat is natuurlijk traag, maar het product is alleen bedoeld om zonder beperking altijd online te zijn voor b.v. whatsapp.

Dank voor het reageren, echter de altijd online bundel wil ik niet. Ik wil dataverkeer vanuit hetzelfde bedrag bekostigen als waarmee ik bel. Geen extra bundels dus. Verder is 128 kbps ruim voldoende, echter is het nu minder dan 1 kbps, dat is effectief geen werkend internet.

Reputatie 7
Badge +14

Als je niet van die speciale mogelijkheden gebruik maakt zou je een "normale " prepaid kaart moeten hebben,  geen kids versie.

Hi Eric, 

ik zit met een soortgelijk probleem. Heb een prepaid kids afgesloten, er staat nog eur 4.40 op, maar er wordt niet geconnect met internet. Is dit normaal?

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Marc7 

Heb je wel betalen per MB aan staan in je Odido account?

Hi @Waqqas , het is voor mn kind dus heb geen apart account for hem opgezet. Moet dat wel?

Reputatie 7
Badge +15

@Marc7 

Staat mobiele data en roaming wel aan?

Nadat je een account hebt aangemaakt kan je daar een altijd online bundel activeren en meer.

https://www.odido.nl/mobiel/prepaid/kids

@Waqqas , heb zojuist een subscription toegevoegd aan mijn account. Kunt u me zeggen waar ik betalen per mb kan aanvinken?

 

roaming en mobiel staat aan idd. 

Ik zie iets bij blokkades, maar alles staat uit. 

Reputatie 7
Badge +15

@Marc7 

Ik weet niet zeker of betalen per MB er ook voor prepaid kids is maar in het Odido account zie je alle bundels die je kan activeren.

@Waqqas Sorry maar dan bedoel je dat ik de altijd online bundel moet aanschaffen voor 7,50 per maand om internet te hebben?

ik zoek gewoon een bundel waaruit ik mb’s kan gebruiken zoals de meneer hierboven.

@stmuller is het probleem bij u opgelost?

Reageer