[Opgelost] Problemen met mobiel bellen 5-12-2022

  • 5 December 2022
  • 6 reacties
  • 533 Bekeken

Reputatie 7

[12:30] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten niet kan bellen met hun mobiele telefoon. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte.

 

UPDATE: we ontvangen het signaal dat aan-/uitzetten van de vliegtuigmodus helpt het probleem te verhelpen. 

 

13:15 Het probleem is opgelost! Als het goed is kan iedereen weer mobiel bellen. 


This topic has been closed for comments

6 reacties

Ik kan niet bellen of gebelt worden, ben ik niet gewent van T-mobile. Ze hebben eigelijk nooit een storing en nu moet ik echt bellen maar kan niet door een storing bij T-mobile😲

Ja hier ook . Kan niet mobiel bellen vanaf ca 12.00 uur. Omgeving Abbekerk, - Medemblik 

Reputatie 7
Badge +14

Klopt kan geen verbinding krijgen. Breekt telkens af

Zelfde probleem hier sinds 12:17. Ook zeker niet gewend van T Mobile, dus het kan een keer gebeuren. Maar telefoon wel nodig voor werk! Omgeving Houten - Utrecht.

Reputatie 7
Badge +16

UPDATE: we ontvangen het signaal dat aan-/uitzetten van de vliegtuigmodus helpt het probleem te verhelpen. 

Reputatie 7

13:15 Het probleem is opgelost! Als het goed is kan iedereen weer mobiel bellen.