Beantwoord

5g simkaart in 4G+ MiFI router/Dongle

  • 29 November 2022
  • 2 reacties
  • 583 Bekeken

Ik heb een 5G data abonnement aangevraagd (sim only) en ben nu op zoek naar een MiFI/Router.
Als ik de 5G simkaart in een 4G+ MIFI/Router router zou stoppen zou dit theoretisch moeten werken. De vraag is, werkt T-Mobile ook met 4G+ ?

Reden dat ik het vraag: Ik haal hier max 190Mbit Download en rond de 40 upload, dus een 5G MIFI/Router is eigenlijk overkill en te duur voor wat ik er uit kan halen

icon

Beste antwoord door eric 6 December 2022, 12:06

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Ik heb een 5G data abonnement aangevraagd (sim only) en ben nu op zoek naar een MiFI/Router.
Als ik de 5G simkaart in een 4G+ MIFI/Router router zou stoppen zou dit theoretisch moeten werken. De vraag is, werkt T-Mobile ook met 4G+ ?

Reden dat ik het vraag: Ik haal hier max 190Mbit Download en rond de 40 upload, dus een 5G MIFI/Router is eigenlijk overkill en te duur voor wat ik er uit kan halen

Hi @MarkD78, excuses voor de late reactie. Goed dat je dit navraagt om er zeker van te zijn, ik geef je graag meer duidelijkheid hierover! We werken zeker ook met 4G+. Meer informatie hierover kan je terugvinden op onze website: https://www.t-mobile.nl/mobiel/netwerk/internetsnelheid. Je kunt je 5G data abonnement dus gewoon gebruiken voor je 4G+ MIFI router. 

 

Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid. Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 


Groetjes,

Pharwin 

Reputatie 7
Badge +14

Voor als je een echt goede 5G router zoekt heeft T-mobile founders een artikel geplaatst. 

5G is niet alleen voor de snelheid maar ook voor de stabiliteit. De lage 5G frequentie heeft een beter doordringbaar signaal.

Reageer