Beantwoord

Aansluiting geblokkeerd voor uitgaande gesprekken

  • 25 July 2022
  • 7 reacties
  • 430 Bekeken

Mijn sim is geblokkeerd voor uitgaande gesprekken en mijn mobiel netwerk werkt niet. Nu heb ik gezien dat mijn broertje een verkeerde link heeft geklikt. Dus heb ik mijn telefoon gereset. Nu is de virus verdwenen maar mijn sim is nogsteeds geblokkeerd. Kan iemand mij daarmee helpen?

het gaat op het telefoon nummer [Moderator edit: Persoonsgegevens verwijderd door Moderator.]

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 25 July 2022, 14:00

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Het is al geregeld. Blijkbaar zijn er allerlei smsjes gestuurd naar buitenlandse nummers die ik niet ken. Heb zoiets nooit gezien. Maar inmiddels is alles nu weer normaal.

Reputatie 7
Badge +14

Dat zou geen bedrag moeten zijn waarop security watchdogs aanslaan.... wacht even weer een moderator af of bel de helpdesk.

Hoe hoog zijn de buiten de bundel kosten dan inmiddels opgelopen? Dat kun je in je my t-mobile app zien.

5 euro

Reputatie 7
Badge +14

Hoe hoog zijn de buiten de bundel kosten dan inmiddels opgelopen? Dat kun je in je my t-mobile app zien.

Mijn sim is geblokkeerd voor uitgaande gesprekken en mijn mobiel netwerk werkt niet. Nu heb ik gezien dat mijn broertje een verkeerde link heeft geklikt. Dus heb ik mijn telefoon gereset. Nu is de virus verdwenen maar mijn sim is nogsteeds geblokkeerd. Kan iemand mij daarmee helpen?

het gaat op het telefoon nummer [Moderator edit: Persoonsgegevens verwijderd door Moderator.]

 

Hi @Zakariaksh 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat er een blokkade was geactiveerd om hogere kosten te voorkomen. Ik heb de blokkade verwijderd dus als je je toestel opnieuw start dan zou het moeten werken. 

Ik hoor graag of het is gelukt!

 

Dankjewel hajar,

alles werkt weer. Ik zie ook dat je mijn persoonlijke gegevens hebt verborgen. Shokran bezaf.

Hey mijn sim is nu alweer geblokkeerd. Met dezelfde melding. Terwijl ik alle gegevens al heb gewist.

Mijn sim is geblokkeerd voor uitgaande gesprekken en mijn mobiel netwerk werkt niet. Nu heb ik gezien dat mijn broertje een verkeerde link heeft geklikt. Dus heb ik mijn telefoon gereset. Nu is de virus verdwenen maar mijn sim is nogsteeds geblokkeerd. Kan iemand mij daarmee helpen?

het gaat op het telefoon nummer [Moderator edit: Persoonsgegevens verwijderd door Moderator.]

 

Hi @Zakariaksh 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat er een blokkade was geactiveerd om hogere kosten te voorkomen. Ik heb de blokkade verwijderd dus als je je toestel opnieuw start dan zou het moeten werken. 

Ik hoor graag of het is gelukt!

 

Dankjewel hajar,

alles werkt weer. Ik zie ook dat je mijn persoonlijke gegevens hebt verborgen. Shokran bezaf.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Zakariaksh 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat er een blokkade was geactiveerd om hogere kosten te voorkomen. Ik heb de blokkade verwijderd dus als je je toestel opnieuw start dan zou het moeten werken. 

Ik hoor graag of het is gelukt!