Beantwoord

Al dagen lang geen bereik, kan ook de klantenservice niet bellen!

  • 6 December 2021
  • 1 reactie
  • 54 Bekeken

Wij hebben al een week lang geen bereik op onze postcode, de website geeft ook aan dat er een storing is en dat deze “Op korte termijn verholpen wordt”.

 

Wie kan mij vertellen hoe lang dit nog gaat duren?

Hoe zorg ik ervoor dat deze week zonder netwerk voor mijn beide nummers gecrediteerd wordt?

icon

Beste antwoord door eric 6 December 2021, 13:19

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @iQlipz , welkom bij de community.

Afhankelijk van de toegankelijkheid van de site kan het verhelpen van een storing wel eens wat tijd in beslag nemen. Denk bijvoorbeeld aan een mast in een hoogspanningsmast die pas na x tijd bezocht kan worden als de spanning er tijdelijk af is gehaalt!  Dit is natuurlijk een zeer lokale storing (er zijn 5000 opstelpunten die het bijna allemaal wel doen). Het goede nieuws is natuurlijk dat de storing is onderkent en de technische dienst ermee aan de slag is. Tot die tijd kun je ook Vowifi gebruiken om thuis op je mobiele nummer bereikbaar te zijn.