Beantwoord

Alcatel router

  • 22 May 2023
  • 8 reacties
  • 559 Bekeken

Ik heb een alcatel mifi router gekocht (MW70VK_1912_2.4G). Ik kan het niet vinden op mijn netwerklijst. Hoe moet ik het dan installeren?

icon

Beste antwoord door Waqqas 22 May 2023, 12:48

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Nandini 

Is het netwerk ook niet te zien in de netwerklijst op andere apparaten? Misschien dat het netwerk wel zichtbaar is na een herstart van de router?

Ik heb een alcatel mifi router gekocht (MW70VK_1912_2.4G). Ik kan het niet vinden op mijn netwerklijst. Hoe moet ik het dan installeren?

Hoe kan ik de gegevens controleren/aanpassen in Linkzone? Als ze juist zijn?

Ik heb de router gereset en zie hem nu wel. Mijn vraag nu is hoe weet ik als alle instellingen juist zijn? Hoe activeer ik de SSID in de Linkzone app?

Reputatie 7
Badge +15

@Nandini 

Heb je deze router zelf gekocht of hoort hij bij 4G voor thuis?

Je kan de instellingen toch ook bekijken en wijzigen in de web interface? Aan de onderkant zou een sticker moeten zitten met het IP adres van de web interface en de login gegevens.

Ik heb de router gekocht bij T-mobile met een abonnement onbeperkt internet.

In de linkzone app staat bij wifi-SSID uitzending: activeren. Maar er is geen enkele knop om dat te doen. 

Bij SSID staat wel een knop veranderen maar ik weet niet wat ikdaar moet veranderen. 

Reputatie 7
Badge +15

@Nandini 

Volgens mij heb je alleen een My T-Mobile account nodig en daar kan je je 4G voor thuis abonnement in koppelen. Vervolgens kan je de My T-Mobile app gebruiken om daar je verbruik in te zien en SSID wijzigen etc.

Ik heb een Alcatel mifier router deze geeft nu problemen Ik heb wel verbinding maar geen internet er brand een rood lampje Ik heb de router al gereset naar fabrieksinstellingen en alles opnieuw ingesteld toen deed hij het even maar weer geen internet , en het rode lampje kwam weer terug, de bundel grote in de app is ruim voldoende, Ik ben er gisteren bijna heel de dag mee bezig geweest ook gebeld met odido van het kastje naar de muur gestuurd terugbelverzoek ingediend niet teruggebeld, ik zou worden doorverbonden met de technische dienst met de verbinding verbroken,  en nu?

 

Ik heb sinds februari ook odido internet thuis hiervoor heb ik al verschillende keren gebeld steeds komen er oplossingen Maar de verbinding is om te huilen, Ik ben het zo zat

 

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Jkoenen, niet fijn dat je geen internet hebt op je Alcatel Mifi Router.  Ik zie geen cases onder mobiel, maar wel een paar onder Internet + TV. De Alcatel Mifi router valt onder mobiel, wellicht dat hier wat miscommunicatie en verwarring is ontstaan. Ik zet graag een case voor je door, zodat mijn technische collega’s dit voor je kunnen onderzoeken. Stuur je mij een privébericht met de volgende gegevens:

  • 06-nummer waarop je te bereiken bent
  • Gewenst contactmoment: ochtend, middag, avond
  • Mits je dit kan controleren: Staat de nieuwste software geïnstalleerd op de router?
  • Wil je 3 recente voorbeelden meegeven (max. 3 dagen oud) dat je geen verbinding had: Datum + tijdstip + locatie

Dan zet ik de case direct voor je door! 😄

Wat betreft Internet + TV, daarvoor wil ik je vragen een nieuw topic te starten. Dan kijken mijn collega's van Thuis graag met je mee. Je zit nu namelijk in een Mobiel topic.

Reageer