Beantwoord

Bellen naar Roemenië

  • 19 December 2021
  • 4 reacties
  • 56 Bekeken

Help! Als ik naar buitenland bel kan ik de persoon niet horen praten. Als ze mij bellen wel. Mijn moeder heeft hetzelfde probleem. Telefoon gaat over, word opgenomen maar geen geluid geen gehoor.

 

icon

Beste antwoord door eric 19 December 2021, 21:06

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Bel je allebei naar hetzelfde nummer in het buitenland? En wat als die persoon van een ander netwerk gebeld wordt dan T-Mobile?

Met andere providers  krijg ik wel contact en kan de persoon ook horen en de mee praten. . Ik heb met lebara gebeeld en dat werk gewoon. Zo gauw t mobile bel, word opgenomen maar is alleen maar stilte .

Ik heb contact met t mobile maar lijkt niet te begrijpen wat ons probleem is. Wij hebben verschillende tel nr ,met 3 telefoon abonnementen van t mobile geprobeerd Roemenië te bellen maar de probleem blijft. Andere providers hebben geen probleem 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Veraelzinga,

Dat klinkt inderdaad niet als de bedoeling, fijn dat je dit aanstipt!

Origineel had je dit topic gepost in de vaste telefoon sectie maar als ik het goed begrijp ervaar je dit probleem met mobiele nummers? Probeer je één specifiek nummer in Roemenië te bereiken of ervaar je dit probleem met meerdere nummers in Roemenië? Kan de persoon in Roemenië die je probeert te bereiken wel naar Nederland bellen? Ik ben benieuwd hoe de vork in de steel zit!