Beantwoord

Bellen via 4g werkt niet meer

  • 22 March 2022
  • 6 reacties
  • 173 Bekeken

Bij mij werkt het bellen via 4g niet. Het is mij opgevallen als ik mijn nieuwe telefoon gekregen heb. Dat was het Samsung S22 Ultra, helaas is het Telefoon al stuk. Vastgelopen bij een Software Update van Samsung. Nu heb ik weer mijn oude telefoon een S9 plus maar hier werkt het ook niet meer. Het heeft wel gewerkt. Alle instellingen controleert en ook de telefoon op fabrieksinstellingen teruggezet. Niks help.

Weet iemand misschien wat het kan zijn?

Groetjes Sven 

icon

Beste antwoord door Waqqas 22 March 2022, 22:03

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @S.G.Thies 

Werkt bellen via 4G niet alleen bij jou in de omgeving of ook niet op andere locaties?

Zorg dat de optie bellen via 4G aan staat en je kan ook de netwerkmodus eens controleren of deze op 4G staat 

Alleen bij mij werkt het niet. Maakt niet uit waar ik ben.  Instellingen hebt al controleert. Het werkt wel als mij vrouw mij belt. Maar als ik iemand bel verstaan ik bijna niks. 

Kan het zijn dat iets bij mijn abonnement niet meer klopt?

Reputatie 7
Badge +15

@S.G.Thies 

Kan het zijn dat je simkaart kapot is gegaan in de S22 Ultra? Plaats je simkaart eens in een ander toestel en een andere simkaart in jouw toestel om te kijken of het aan de toestel ligt of aan de simkaart.

Dat kan heel goed zijn. De S22 ultra was behoorlijk stuk. Motherboard was blijkbaar kapot 

Reputatie 7
Badge +15

Jammer van je S22 Ultra, is hij al ter reparatie aangeboden of krijg je een nieuwe?

Probeer bovenstaande zeker (vorige reactie).

Ik krijg een nieuwe als het weer leverbaar is. 

Heb net een nieuwe simkaart besteld