Beantwoord

ben in canada maar de app werkt niet en kan geen travel en surf pas activeren

  • 3 October 2022
  • 1 reactie
  • 82 Bekeken

Ik ben nu in canada maar kan niet de app in. Ik krijg de melding dat ik binnen kort een mail krijg.

 

Tevens geeft de app aan dat dit alleen over data netwerk kan en niet WiFi.

 

Goed als ik inloggen op de site kan ik alleen mijm thuis gegevens zien en niet mobiel.

 

Ik ben dus nu in canada en kan geen enkel ding aanpassen of toevoegen aan mijn mobiel abonnement.

 

Ben zwaar in de stress want wil niet bellen en 100e euro's kwijt zijn.

 

Alsjeblieft iemand help mij de app werkt niet en de chat voor mobiel werkt niet via mijm account alleen de thuis abonnement chat werkt.

 

 

 

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 5 October 2022, 09:10

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +6

Hoi @Tvstijgeren, goed dat je dit aangeeft, ik help je graag verder! Wanneer je via de browser inlogt kunnen vanaf nu zowel mobiele als Thuis klanten in hetzelfde scherm hun inloggegevens invoeren. Op de achtergrond herkennen we of het om een Thuis of mobiel account gaat. We merken dat dit niet helemaal goed gaat. Heb je dezelfde gebruikersnaam voor My T-Mobile mobiel en My T-Mobile Thuis? Dan kan het inloggen problemen geven: je komt maar bij één van beide accounts uit en ik vermoed dat dit bij jou gebeurd en dat je bent doorverwezen naar je Thuis account. De oplossing: je kunt dan een wachtwoord reset aanvragen: https://www.t-mobile.nl/my/inloggegevens-opvragenJe krijgt dan twee mailtjes, om voor beide accounts een nieuw wachtwoord aan te maken. Als je voor beide accounts hetzelfde wachtwoord neemt, werkt inloggen weer. Na inloggen verschijnt er een scherm en kun je kiezen uit T-Mobile Thuis of Mobiel. Om veel gedoe te voorkomen zou ik eerder de app gebruiken maar mocht je momenteel liever alles via de browser willen doen dan is een wachtwoord reset dus de oplossing. Zou je dit voor me kunnnen uitvoeren? Dan kan je weer je mobiele My T-Mobile account in. 

Kun je mij een DM sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN rekeningnummer ter verificatie? Kun je mij ook laten weten welke Travel & Surf pas je wilt hebben? Dan kijk ik even met je mee in je account of ik het voor je kan activeren!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Reageer